掃呢頁CODE去手機

2019年2月26日 星期二

陳小春:心癢癢想開紅館騷 陳小春:搵老闆其實唔難 __,陳小春,

藝人陳小春到澳門出席「德晉集團春茗活動」,正忙於內地巡唱的他表示緊接會天津、武漢演唱,4月就在澳門。問到何時輪到香港站?他謂:「紅館好難攞期。(入過紙 ...


藝人陳小春到澳門出席「德晉集團春茗活動」,正忙於內地巡唱的他表示緊接會天津、武漢演唱,4月就在澳門。問到何時輪到香港站?他謂:「紅館好難攞期。(入過紙?)我唔識搞呢啲嘢,咁2019年唔得咪2020年囉!」小春自言日前有到紅館給伊健探班,那刻都有心癢癢,已約了錢嘉樂、林曉峰、謝天華一齊去捧場。做埋嘉賓?他說:「唔好搞住人啦。」

記者提議小春自資到紅館開騷,他指其實找老闆不難,但若只開一場就有難度。講到伊健首場演出時不慎「跌咪到台底」,但表現淡定立即執生,小春說:「知道呀,佢醒呀,呢啲教都教唔到,執生勁呀!(你有冇試過跌咪?)應該就冇,但冇拉褲鏈、跳舞甩鞋都試過,咪跳住去着番隻鞋囉!」另外,對於有傳再做老竇,他謂:「多謝你哋,心地好好,有一定話畀大家知!(阿仔有冇叫你哋生多個BB?)佢有講過要個細佬細妹咁囉。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!