掃呢頁CODE去手機

2019年2月26日 星期二

李嘉欣:許晉亨生日唔理老婆 李嘉欣呷醋嗌出大招 __,李嘉欣,許晉亨,鍾嘉欣,

前港姐李嘉欣同老公許晉亨向來恩愛,今日係許晉亨嘅57歲生日,但嘉欣喺網上大爆老公竟對另一位「女性」更溫柔!不過原來嘉欣所指只係愛貓,見佢甫出老公同愛貓 ...


前港姐李嘉欣同老公許晉亨向來恩愛,今日係許晉亨嘅57歲生日,但嘉欣喺網上大爆老公竟對另一位「女性」更溫柔!不過原來嘉欣所指只係愛貓,見佢甫出老公同愛貓嘅合照,仲一副好溫柔嘅樣,難怪嘉欣假裝「投訴」話:「在老公生日的今天,我忽然感到他對另一位女性更柔軟 於是我决定 ....今晩要出大招 ... 等着瞧吧!」網民都話呢個另類放閃,一樣閃爆!

去到晚上,李嘉欣喺微博上載同許晉亨慶生嘅相,佢留言:「愛心港式黑森林蛋糕 ! Happy birthday love」相信個蛋糕真係甜到漏喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!