掃呢頁CODE去手機

2019年2月26日 星期二

【四大天王女邊個最標緻?】Leon餅印女最cute 劉華:我個女點睇都係一個靚女! __,Leon,劉德華,劉華,黎明,

四大天王輪流榮升爸爸,每位都是外父命,直至現在都是清一式生女。有天王爸爸的優良DNA,究竟那個天王女長得最漂亮最標緻呢?【黎明一家三口首曝光】餅印B女 ...




四大天王輪流榮升爸爸,每位都是外父命,直至現在都是清一式生女。有天王爸爸的優良DNA,究竟那個天王女長得最漂亮最標緻呢?

四大天王中第一位做爸爸的是張學友,與羅美薇96年結婚後,先後誕下兩名女兒。大女張瑤華現時已18歲,高高瘦瘦,濃眉大眼似足媽媽。細女張瑤萱轉眼間亦已13歲,近年較少曝光,不過小時候都是比較似媽媽。兩個女開始長大,看來學友是最快脫離兒女債的天王爸爸。

接着做爸爸的就是華仔,老婆朱麗倩46歲高齡誕下女兒劉向蕙,Hanna小時候已經遺傳了爸媽的優良DNA,眼大鼻高,皮膚白皙。難怪劉華在歌迷聚會中,亦公開大讚女兒說:「怎樣看都是一名美女!」

17年,城城迎娶方媛後,很快便榮升當爸爸,女兒同樣遺傳了爸爸的大眼睛,而且十分多頭髪,更與城城餅印一樣。最近方媛又再報喜,未知今次城城可否打破四大天王都生女的宿命,追到一個兒子呢?

最後一位做爸爸的就是Leon,上年四月與圈外女友Wing未婚產女,明福女現時才十個月大,身型肥胖有一塊包包面,與爸爸的相似度百分百,同樣都是眼細細,非常可愛。


鍾意就快D Share啦!