掃呢頁CODE去手機

2019年2月26日 星期二

沈卓盈:離巢工作多 沈卓盈有意進軍影壇 __,沈卓盈,

藝人沈卓盈離開無綫向外發展後工作不斷,日前她被邀到澳門出席太陽娛樂12周年的周年晚宴活動,更與古天樂、任賢齊、吳奇隆、楊受成及黃柏高等同枱,相當榮幸。 ...


藝人沈卓盈離開無綫向外發展後工作不斷,日前她被邀到澳門出席太陽娛樂12周年的周年晚宴活動,更與古天樂、任賢齊、吳奇隆、楊受成及黃柏高等同枱,相當榮幸。她坦言當晚最開心是可以跟偶像吳奇隆及任賢齊合照,儼如小粉絲般。她笑謂:「以前睇《夏日的麼麼茶》嗰陣已好鍾意小齊,之後自己又有追看《步步驚心》,真係睇到喊傻咗。」

問現時離開電視台發展,當日有否向楊生及Paco自薦一下,可向電影圈發展?她謂:「我都有同佢哋傾偈,佢哋都知我已經離開TVB,當然希望將來有機會合作,嘗試拍電影。」她又透露現時有不少工作傾緊,希望一切順利。

此外,說到上星期她與龔嘉欣、譚凱琪齊齊探姊妹陳凱琳及她的B仔,沈卓盈坦言是第一個抱BB的:「係呀!見到個BB我覺得好得意,好靚仔,自己第一個爭住嚟抱!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!