掃呢頁CODE去手機

2019年2月26日 星期二

【仲着短袖衫好壯健】大陸瘋傳病危入院 大劉現身:醫院我都好耐冇去過 __,中國,劉鑾雄,大劉,大陸,瘋傳,

(採訪、攝影:吳耀輝、孔志豪)
現年67歲的大劉劉鑾雄,早年患上腎衰竭、心臟病和糖尿病,不但經常進出醫院,甚至出入都要人攙扶或是要坐輪椅。直至16年11月,大劉接受《蘋果》訪問時承認 ...


現年67歲的大劉劉鑾雄,早年患上腎衰竭、心臟病和糖尿病,不但經常進出醫院,甚至出入都要人攙扶或是要坐輪椅。直至16年11月,大劉接受《蘋果》訪問時承認已經換腎,加上大劉太太甘比(陳凱韻)悉心照顧,大劉健康亦見好轉。而大劉16年12月跟甘比結婚後,於去年1月再為人父,甘比繼大女秀樺及二子仲學後,再為他誕下細女,可見大劉有心有力。



然而,昨日大陸網上有傳聞指大劉健康出現狀況,甚至傳大劉性命垂危命懸一線入院,更指甘比將會帶女兒公佈大劉的遺囑。但今日大劉精神奕奕現身灣仔一寫字樓,以行動證明他健康無恙。



今日下午3時45分,大劉乘七人車抵達灣仔中國恒大中心,今日天氣較冷,但大劉僅穿短袖上衣襯淺色褲,落車時見大劉左望右望,看來精神奕奕。閒時大劉會由助手或保鑣幫他拿東西,但今日大劉就自行拿着紙袋,他上樓梯時無需他人攙扶,他見到在場記者拍照時,還望一望記者,然後在三名保鑣陪同下上大廈。



對於昨日誤傳大劉入院,大劉今日回應說:「我噚日都有返工,開了幾個會,成幾個鐘頭,醫院我都好耐冇去過,都唔明點解有咁嘅傳聞!」





精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(採訪、攝影:吳耀輝、孔志豪)  今日天氣較冷,但大劉僅穿短袖上衣襯淺色褲 今日天氣較冷,但大劉僅穿短袖上衣襯淺色褲
 大劉自行拿着紙袋

大劉自行拿着紙袋
 上樓梯時毋須他人攙扶

上樓梯時毋須他人攙扶
甘比悉心照顧,大劉健康亦見好轉(資料圖片)

甘比悉心照顧,大劉健康亦見好轉(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!