網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月19日 星期二

何猷啟:自爆結咗婚一年!何猷啟想生龍鳳胎 __,何猷啟,

賭王三太陳婉珍的兒子何猷啟去年向女友GiGi求婚成功,今日他以總理身份出席東華三院董事局春節團拜時,自爆去年已與女友註冊結婚,在元宵節報喜宣布成為人夫 ...


賭王三太陳婉珍的兒子何猷啟去年向女友GiGi求婚成功,今日他以總理身份出席東華三院董事局春節團拜時,自爆去年已與女友註冊結婚,在元宵節報喜宣布成為人夫!訪問期間他表示:「其實我已經結咗婚。(幾時?)舊年,係海外註冊,已經有一年喇,屋企人有見證,媽媽有去觀禮。依家仲爭補擺喜酒,至於幾時就未定,希望係今年內。(等爸爸出院先?)等家人冇咁忙先。(太太喺香港住?)係。(帶太太同爸爸拜年?)有,有帶佢去𢭃利是。」問到賭王身體狀況如何?他說:「冇乜事。(幾時出院?)暫時都未知。(爸爸催你生B?)呢啲要順其自然。(想生幾多個?)冇特別,兩三個囉。」問到與家姐何超蓮是龍鳳胎的他,可會想生龍鳳胎?他說:「希望啦。」

27歲的何猷啟在2017年聖誕節認愛,兩個月後在微博宣布向女友求婚成功,正式封盤。名副其實高富帥的他情史不多,2009年跟貌似DJ阮小儀的初戀女友Mina相戀數年,2016年撻着以色列索模Angelika,拍拖一年分手。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!