網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月19日 星期二

【新蚊娛樂】網友:咁都有得講?馮盈盈、林秀怡大呻慘被當透明人 __,林秀怡,馮盈盈,

【新蚊娛樂】網友:咁都有得講?馮盈盈、林秀怡大呻慘被當透明人
未知大家還記不記得,早前「唯唯」梁競徽對外表示曾同張繼聰打招呼,卻不獲對方回應,而傷心多年,所以日前TVB熱門節目《後生仔傾吓偈》就以「被當透明」為題 ...


未知大家還記不記得,早前「唯唯」梁競徽對外表示曾同張繼聰打招呼,卻不獲對方回應,而傷心多年,所以日前TVB熱門節目《後生仔傾吓偈》就以「被當透明」為題,期間馮盈盈林秀怡即時在節目中大呻被當透明人的經過。

撰文:Louis、東方新地|圖片來源:節目截圖|編輯:異種火星人 (原文東方新地





林秀怡打招呼被麥明詩當透明 馮盈盈代為道歉

馮盈盈在分享自己「俾人當透明」的經歷,憶述錄影當日早上同王浩信喺街頭拍攝時,一大堆內地遊客爭住同王浩信影合照,而自己就慘被當透明人,當下「無人問津」馮盈盈唯有「扮忙」問導演「埋得位未,我可以試位了」,不過佢就慶幸沒有被人叫去幫手揸機。

馮盈盈











之後談到新人可能很多時候被當臨時演員,6號就表示「港姐就比較好,不會被工作人員人當透明」,但馮盈盈就即刻面有難色表示「都唔係架」,她就曾被幕後人員問「你點入行?訓練班定係?」,當馮盈盈表示自己係「香港小姐」後,對方更追問「咁你係幾第名?」,馮盈盈唯有尷尬道出自己係冠軍後,對方才醒水,道歉並指自己最近太忙,無留意新聞。











陸浩即抽水

而林秀怡亦都分享自己「俾人當透明」的經歷,她表示平時在化妝間,即使素不相識都會向同事打招呼「say hi」,「但就有一次,有個同事見過幾次,拍同一套劇,但無對手戲過,喺化妝間見到佢就即刻講 hello,佢望一望我,然後就繼續做自己嘢,我傷心咗好耐,諗自己係未做錯咗事呢,係唔係得罪咗佢呢?」6號就插嘴話「你係咪同張繼聰打招呼,佢唔理你下話?」,順便抽下「唯唯」梁競徽水!









林秀怡話語間透露出對方係女藝人、同劇但無對手戲,但就可能是對方「神經大條」,很專注工作,難以分心。不過6號就估係麥明詩,並一口咬定,皆因二人之一齊拍過《是咁的,法官閣下》,而麥明詩不止「神經大條」還「大幾條」,事關「因為其實有時佢返到嚟都唔同我哋打招呼架」,FYY再補多句「我哋代麥明詩同你講聲唔好意思」。不過其實大家都係講笑,因為麥明詩戲中同秀怡都有不少對手戲,所以自然不會是她了。
















來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!