網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月19日 星期二

劉愷威:劉愷威囡囡新技能Get 楊冪Chok爆元宵節 __,劉愷威,楊冪,

藝人劉愷威與內地女星楊冪去年底離婚後,最近都將重心放喺照顧4歲嘅女兒小糯米身上。近日佢接受內地媒體訪問,當中提到小糯米時難掩笑容,更大爆囡囡最近學識新 ...


藝人劉愷威與內地女星楊冪去年底離婚後,最近都將重心放喺照顧4歲嘅女兒小糯米身上。近日佢接受內地媒體訪問,當中提到小糯米時難掩笑容,更大爆囡囡最近學識新技能,就係玩飛行棋!

劉愷威表示:「還沒學象棋,還有開始跟她玩撲克牌。」問到瞓覺前會為小糯米唱咩歌?佢就話瞓前好少唱歌畀小糯米聽,劉愷威表示:「她喜歡翻筋斗,喜歡那個後空翻,當然不是她自己翻,是我翻她。」

至於回復單身嘅楊冪,今日就趁正月十五元宵佳節,透過工作室微博晒出近照,並表示:「正月十五月兒圓,元宵佳節快樂 祝大家:團團圓圓熱熱鬧鬧,喜氣洋洋盈盈笑語!​​​​」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!