網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月19日 星期二

菊梓喬(Hana):MK歌后!菊梓喬做「地頭蟲」帶隊搵食 __,菊梓喬,

一向「MK味」濃的菊梓喬(Hana),即使奪得「最受歡迎女歌星」獎,但仍繼續貼地蒲旺角。日前Hana於葵芳出席活動後駕車離開,期間叫助手在附近便利店購 ...


一向「MK味」濃的菊梓喬(Hana),即使奪得「最受歡迎女歌星」獎,但仍繼續貼地蒲旺角。日前Hana於葵芳出席活動後駕車離開,期間叫助手在附近便利店購買魚蛋外賣,然後直駛荃灣繼續工作。

至晚上7時,Hana接載同事及女友人等到旺角搵食,泊好車後,她偕三女步往附近大廈,見她如「地頭蟲」般走在最前帶路,似乎去慣去熟,然後齊齊步往附近大廈上樓食燒肉,Hana更被安排坐在靠窗位置。眾人吃足兩個多小時才埋單走人,之後駕車返回將軍澳的新居。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!