網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月27日 星期三

李明蔚:抗癌7年器官衰竭 李明蔚:唔知仲有幾多日子 __,癌,

與癌魔對抗7年的抗癌歌手李明蔚,近日病情漸趨嚴重,腫瘤已擴散至肝、腎多處地方,出現器官衰竭的問題。面對生命倒數之際,只遺下一個心願望可在7月書展時出書 ...


與癌魔對抗7年的抗癌歌手李明蔚,近日病情漸趨嚴重,腫瘤已擴散至肝、腎多處地方,出現器官衰竭的問題。面對生命倒數之際,只遺下一個心願望可在7月書展時出書,並明言:「唔知自己仲有幾多日子,希望出到本書。」用餘下時光出書勉勵同路人活得精彩!

「化療都冇用」

29歲的李明蔚於2010年以組合「小龍鳳」出道,不過入行僅兩年就不幸患上罕見的腺樣囊性癌,令歌唱事業叫停。她說:「因聲帶問題令到我唔可以再唱歌,失去人生樂趣。」又自言抗病7年以來花了大約50萬醫病。雖然病情經過一段時間穩定,當以為有望見到曙光之際,近日她的病情急轉直下,醫生指其腫瘤已擴散至肝、腎多處地方,出現多種病徵,當日她受訪時更口齒不清地說:「依家面癱,有時仲會不自覺流口水,同埋講嘢唔清晰,而眼神經亦有影響令到眨唔到眼,每晚瞓覺都要用膠紙黐埋先可以瞓到,係好辛苦亦要慢慢習慣。同埋醫生話我個腫瘤大咗4cm,就算化療都冇用。」談及病情時一臉堅強,惟提到出書一事,她不禁灑淚當場並指現時只有一個心願,望可在7月書展時出書紀錄抗病歷程,更直言:「唔知自己仲有幾多日子,希望出到本書,講我患病後嘅點滴,用文字鼓勵同我一樣嘅病人要有正能量。」

即使面對生命倒數,曾在「鬼門關」走過數次的明蔚,坦言最艱辛的時刻亦已過去:「做完治療後試過忽然流鼻血,流到開水喉咁,嚴重到要入院止血,因為流到血塊阻塞,要喺個喉嚨開窿做手術,嗰刻有諗過係咪會死,住咗個幾月醫院,最終都捱到,每次都以為自己唔得,但原來發現自己嘅意志力真係好強。」

受兩次情傷

除了身體的痛楚,患病後她更經歷兩次情傷,均因其的病後離她而去:「第一個男友同我拍咗8個月直到我患病後就同我講分手,咁我都冇問佢點解,因為驚自己知道原因會唔開心。第二個男友係患病中同佢一齊,嗰時以為搵到個願意照顧我嘅人,但最終一齊咗3年都係分手。」雖然遇到身邊人離棄,惟明蔚深明勉強沒有幸福的道理,忍痛放手祝福對方找到幸福,並認為現時有家人的陪伴更為重要。

不過人間有愛,明蔚直言獲得家人的愛護外,更有馬浚偉和曾志偉的幫忙,包括出碟圓夢等,亦很感謝模特兒好友姜紫藍為她義影書中的插圖,紫藍大讚明蔚是內心強大的人:「佢好單純簡單,成日叫我睇開啲過得一日就一日,佢亦唔會因為自己嘅病而畀負面情緒人,亦從不怨天尤人。」有如此多人的愛護,才令她堅強抗病!

場地:茶木Teawood


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!