網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月27日 星期三

【走佬去食飯飲酒】甄子丹慈善騷受歧視 呂良偉撐兄弟一齊走 __,呂良偉,甄子丹,

(左圖攝影:葉君海、右圖:資料圖片)
呂良偉和太太楊小娟今天在灣仔出席一間報社活動,昨晚呂良偉也有出席amfAR2019香港慈善籌款晚宴,他更指昨晚和甄子丹坐同一圍枱:「但未入到去嗰時,同 ...


呂良偉和太太楊小娟今天在灣仔出席一間報社活動,昨晚呂良偉也有出席amfAR 2019香港慈善籌款晚宴,他更指昨晚和甄子丹坐同一圍枱:「但未入到去嗰時,同朋友傾緊偈,之後就叫見到子丹同詩詩黑起面出嚟,佢哋同我講話有位外籍人士好離譜,好似《Green book》咁,歧視中國人,我問子丹點算,佢就話走,然後我就話咁你走我都走,共同進退,我覺得啲外籍人士態度好差,其實子丹都係嚟做慈善,同埋佢都係活動嘅聯合主席,點解會有咁嘅歧視呢?」

相關新聞:【陳柏霖提勝利被拉走】未聞amfAR有歧視 劉嘉玲:呢啲場合係要自己照顧自己



呂良偉更指:「嚟到中國人嘅地方應該尊重中國人,大家都係支持個活動,冇諗到會受到咁樣嘅歧視。」問到呂良偉有沒有受到外籍人士的不禮拜對待,他說:「我都未入到場,我喺酒會聽子丹講。」



呂良偉又指明年不會參與這個活動:「既然咁唔尊重中國人,都冇必要畀佢哋侮辱,當時我唔喺現場,但子丹咁有修養、詩詩又係咁nice嘅人,應該個態度係非常差。」呂良偉又指後來請了子丹和詩詩食飯和飲酒:「本來都有好多朋友支持個活動,但後來大家都走咗,啲人就周圍搵我哋,我就話同子丹去咗食飯。」

相關新聞:【搵陳真打救?】不滿慈善騷安排混亂拉隊離場 汪詩詩:我受到大會歧視



問到呂良偉有沒有遇過類似情況,他謂:「其實我好少接觸外國人,但子丹就去過荷李活發展,會睇到外國人點對中國演員,仲有歧視嘅眼光。」



《蘋果動新聞》訂閱新世代,4月開始免費訂閱,現在接受登記!

http://bit.ly/2Ja3IXw

-----------------------------

《動腦Q》周末主題夜

追加星期六、日 9:30 pm

星期一至五 10:30 pm

Day Day Q the money!

https://hk.adai.ly/UkZT7poxmV



(左圖攝影:葉君海、右圖:資料圖片) 呂良偉昨晚見子丹離開,他也跟着一起離開 呂良偉昨晚見子丹離開,他也跟着一起離開
呂良偉又指明年不會參與amfAR活動

呂良偉又指明年不會參與amfAR活動

鍾意就快D Share啦!