網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月27日 星期三

【何超瓊曾調解】「歧視華人事件」再添內情 甄子丹嫌冇靚位坐拉隊走人 __,何超儀,何超瓊,甄子丹,

何超瓊是amfAR榮譽主席,親自打電話叫于子丹夫婦回來。(資料圖片)
「宇宙最強」甄子丹與太太汪詩詩及女兒於星期一晚現身尖沙嘴出席amfAR慈善舞會,子丹是大會副主席(新聞連結:https://bit.ly/2HTdHy ...


「宇宙最強」甄子丹與太太汪詩詩及女兒於星期一晚現身尖沙嘴出席amfAR慈善舞會,子丹是大會副主席(新聞連結: https://bit.ly/2HTdHyp ),當日卻發生不愉快事件,令子丹一家三口嬲爆離場,詩詩在IG發文宣洩不滿,指自己如電影《綠簿旅友》情節中,受到種族歧視,最後tag「中國人不是東亞病夫」,而她接受《蘋果》訪問時提到對方態度差,感覺不被尊重及侮辱,希望講出事件,望在場的女兒看到不公平事不可啞忍。



《蘋果》收到當晚有份出席嘉賓報料,目擊當時情況,子丹一家三口入場時已未有受大會「星級」禮待,之後入到場內發現座位位置不佳,加上之前詩詩提及受到amfAR所委托的海外製作單位Mr. Boose團隊惡劣對待,覺得歧視中國人,故不滿離場。



《蘋果》今日就致電當日負責這個活動贊助、賣枱、籌款及傳媒管理的天機公關負責人鄭詩韻了解,她表示amfAR當晚是交給國際知名製作單位Andy Boose做製作,她說:「嗰晚見到詩詩準備走,佢仲同我打招呼,好nice仲讚我條裙好靚,我問佢點解走?佢就講句『唔好意思』,之後我入到場問何超瓊(Pansy),點解子丹佢哋會走,有人同我哋講,佢枱位置好唔靚。」



作為活動的榮譽主席Pansy即幫手補鑊,將自己位於台中央位置的枱讓出兩個位給子丹夫婦,鄭詩韻表示:「Pansy話唔緊要,叫佢哋同我坐,我只得詩詩WeChat,Pansy終於搵到Donnie,但嗰時已入咗場,Donnie同Pansy講『多謝你,大家姐,你好客氣,不過唔好啦,因為我對於今日嘅安排係唔高興,我多謝你嘅好意。』」之後,鄭詩韻稱今次製作單位安排不周:「當時冇人知道佢哋係星,當咗佢係一個普通賓客,當然我唔知點解發生咁嘅事,但係聽嘉玲姐咁講,去呢啲活動係要自己照顧自己喇,後尾冇人帶佢哋入去,可能座位唔靚,冇人幫佢哋協調,詩詩就聽到Mr. Boose講咗一句『求其畀個位佢』。」



問到當晚子丹所坐的位置是否不佳,鄭詩韻表示安排座位由大會處理:「我睇番子丹係坐頭15張枱嘅其中一圍,喺場內前排比較側嘅位,大會開60圍,其實有半間房嘅位唔靚過佢,但係可以好啲,畀我編排會編得更加理想,會喺中間。」對於詩詩指歧視中國人一事,鄭詩韻覺得amfAR沒對華人不尊重:「我哋合作咗五年,佢對我哋都好nice,好似我嗰日有個大陸太太問可唔可以安排佢同邊個坐,佢哋都即刻安排咗,可能佢哋嗰日唔係搵到amfAR高層,甚至搵到我或Pansy都會搞掂,但問題係我冇份排位。」



事情發生後,鄭詩韻已聯絡詩詩及amfAR做「和事佬」,而amfAR甚覺詫異:「我哋已經叫咗佢要為呢件事道歉,佢哋都好緊張,會給子丹佢哋一個交代。我相信真係溝通不足,唔熟悉本地嘉賓。」鄭詩韻表示同一個地方,她們公關公司早前舉辦酒店開幕活動,也沒發生類似問題,會同amfAR反映下次由她們去處理接待本地嘉賓。



《蘋果》就聯絡過汪詩詩問到座位不佳問題,她以英語訊息回覆:「I already gave my feelings and comments. Any more regarding details I will not comment. Thank you! 」



此外,據匿名讀者向《蘋果》爆料,他當時身在現場,看到宴會廳大門未開,子丹與約20人走入會場要求公關接待,當時工作人員忙於準備開場,未能抽空協助,有人開始不停鬧人,稱「要見經理」、「點解冇人接待」、「點解待遇會咁」、「點解冇人帶位」等,讀者聲稱有人態度差、不滿大會安排座位的位置,但讀者不知道子丹何時離場。



《蘋果動新聞》訂閱新世代,4月開始免費訂閱,現在接受登記!

http://bit.ly/2Ja3IXw



《動腦Q》周末主題夜

追加星期六、日 9:30 pm

星期一至五 10:30 pm

Day Day Q the money!

https://hk.adai.ly/UkZT7poxmV



何超瓊是amfAR榮譽主席,親自打電話叫于子丹夫婦回來。(資料圖片) 鄭詩韻表示已聯絡汪詩詩及amfAR高層。(資料圖片) 鄭詩韻表示已聯絡汪詩詩及amfAR高層。(資料圖片)
甄子丹被大會邀請做副主席,卻遇上不快事件,憤而離場。(資料圖片)

甄子丹被大會邀請做副主席,卻遇上不快事件,憤而離場。(資料圖片)
汪詩詩昨日凌晨在IG貼文指遭到歧視,更hashtag中國人不是東亞病夫。(IG截圖)

汪詩詩昨日凌晨在IG貼文指遭到歧視,更hashtag中國人不是東亞病夫。(IG截圖)

鍾意就快D Share啦!