掃呢頁CODE去手機

2019年3月30日 星期六

蘇韻姿(Andrea):蘇韻姿領軍 《愛.回家》都有A Cappella __,愛.回家,蘇韻姿,

無綫劇集《愛.回家之開心速遞》尋晚播出最新一集,講「熊心如」蘇韻姿(Andrea)、「George」張明偉同埋「朱凌凌」吳偉豪為補習社拍宣傳片招攬學生 ...


無綫劇集《愛.回家之開心速遞》尋晚播出最新一集,講「熊心如」蘇韻姿(Andrea)、「George」張明偉同埋「朱凌凌」吳偉豪為補習社拍宣傳片招攬學生,當中佢哋係入面唱嘅a cappella(無伴奏合唱),原來係出自Andrea同埋張明偉嘅創作,Andrea說:「首歌係我、吳偉豪、張明偉同埋周嘉洛唱嘅,但拆歌嘅部分就由我同張明偉去負責,分配佢哋點唱。」

Andrea話原本劇本係冇無a cappella呢一部分,係佢自己提議,希望成件事更加完美:「原本導演只係想大家返嚟錄音,清唱一次《摘星》呢首歌就算,但我就衰,我提議整個a cappella,咁難得有呢個機會發揮吓,所以我就同明偉夾吓首歌。(搞成幾耐?)咁啱嗰幾日有工作在身,所以錄音前嗰日仲拆緊歌,雖然我有音樂底子,但冇用好耐所以轉得好慢,所以半夜四點先瞓,第二日又好早返去錄音。(錄咗幾耐?)三個幾鐘,都唔係好耐。」Andrea話最終出到嚟效果好好,自己都開心。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!