掃呢頁CODE去手機

2019年3月30日 星期六

洪永城:單身又有樓!麥美恩叫洪永城介紹男仔 __,洪永城,麥美恩,

藝人洪永城(Tony)與麥美恩(Mayanne)出席運動品牌活動,麥美恩則自言天生骨架較大,為怕太強壯穿晚裝不好看,平日只會做瑜伽和拉筋,不會選擇劇烈 ...


藝人洪永城(Tony)與麥美恩(Mayanne)出席運動品牌活動,麥美恩則自言天生骨架較大,為怕太強壯穿晚裝不好看,平日只會做瑜伽和拉筋,不會選擇劇烈運動,被取笑難找對象,她表示靜待Tony介紹,Tony聞言即說:「我同啲朋友講,有個單身又有樓嘅富婆可以介紹。」麥美恩笑不攏嘴說:「其實我都唔介意呢啲飯局,平日掛住做嘢,要趁飯局等多啲人了解我,我都想衝出將軍澳㗎!」

提到Tony女友梁諾妍乃長跑好手,Tony透露閒時也會於對方威逼下做運動:「佢好主動,只要有少少空閒時間叫會叫我去跑步,咁我都想一齊跑吓海外馬拉松。(依家仲鍾意運動?)係多咗!近排都Pickup番籃球,我好後悔當年冇加入NBA,令我冇得發揮呢方面才華。」談到老友黃翠如與蕭正楠經常於網上放閃,問到會否效法?Tony說:「佢哋係好Sweet,但都應該收斂吓不過每個人性格唔同,可能第時我畀另一半逼Upload相。」

至於同場的黃德斌就表示早前拍戲受了周潤發影響,開始了跑步及行山習慣:「我之後都想試吓參加比賽,發哥引我跑到上癮,平時有做開Gym,不過跑步之後又覺得幾好,條氣同體能都比以前好咗!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!