掃呢頁CODE去手機

2019年3月30日 星期六

蔡卓妍:蔡卓妍為呢件事推戲 差啲失爭影后機會 __,蔡卓妍,阿Sa,

藝人蔡卓妍(阿Sa)憑電影《非分熟女》入圍金像獎最佳女主角,原來她接拍此片時曾有一段小插曲,她謂:「其實呢套戲初初搵我傾嘅時候,我係推嘅,因為啱啱拍完 ...


藝人蔡卓妍(阿Sa)憑電影《非分熟女》入圍金像獎最佳女主角,原來她接拍此片時曾有一段小插曲,她謂:「其實呢套戲初初搵我傾嘅時候,我係推嘅,因為啱啱拍完《雛妓》冇幾耐,唔想咁快再拍一套咁近,推咗兩次之後,佢哋都有不斷搵我傾同不停修改劇本,兩年後決定接拍。」

導演曾翠珊「三顧草廬」成功邀得阿Sa加盟,為支持本土製作、新導演,阿Sa亦願意減片酬:「我一向都好支持本土製作,係片酬方面不嬲都好易話為,加上收工可以返屋企,都係一件開心事,同埋呢一、兩年個影壇熱鬧咗好多,會有唔同嘅新導演拍一啲不一樣嘅題材,可以帶畀觀眾好多新鮮感。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!