網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月21日 星期四

朱晨麗:朱晨麗讚何廣沛夠大隻:要壓抑住自己 __,何廣沛,朱晨麗,

無綫花旦朱晨麗(朱朱)今日以一身健康性感裝扮上陣,為瘦身產品影代言相,她身穿粉紅色SportBra配襯白仔短褲,大騷3吋吸睛事業線兼馬甲線,身形弗爆! ...


無綫花旦朱晨麗(朱朱)今日以一身健康性感裝扮上陣,為瘦身產品影代言相,她身穿粉紅色Sport Bra配襯白仔短褲,大騷3吋吸睛事業線兼馬甲線,身形弗爆!首次擔任瘦身產品代言人的朱朱,坦言事前沒有刻意操弗,只靠食代言產品達瘦身功效,期間亦不停落足嘴頭狂讚產品,相當盡責:「拍劇成日都冇時間瞓、又冇時間做運動,我都幾大食,好鍾意打邊爐、又食宵夜,好開心被客戶精挑細選做代言人。(酬勞好高?)係開心價,好滿意!」

睇見何廣沛都辛苦

朱朱表示雖然好耐都冇以性感造型接Job,但並不尷尬:「係運動感覺,都仲有幾套衫。(依家幾多磅?)咁我又冇磅。」可會介紹產品給緋聞男友何廣沛?她即笑話對方已經夠弗、夠大隻:「但如果佢有需要都會介紹畀佢,男仔都食得,之前見佢為咗操弗唔食嘢,淨係食蛋白質,睇見都辛苦。」

講到與何廣沛合拍的無綫劇集《大醬園》將於月尾開拍,朱朱指今日都要返公司進行圍讀,問到開拍後日見夜見更會增進感情?她抵死笑話見到好頭痛:「戲入面要成日嗌交都驚太投入,搞到討厭呢個人,所以要壓抑住自己,同埋今次佢可以還手,驚佢到時打我一巴會暈低!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!