網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月21日 星期四

【女神駕到】Janice Man主持《動腦Q》 今晚10點半約定你! __,Janice Man,女神,文詠珊,

3月21日晚10點半Janice Man主持《動腦Q》!
3月21日晚上10點半,《動腦Q》星級主播夜有女神JaniceMan文詠珊登場!近年鮮有在港露面的JaniceMan終於回來了,更忙裏偷閒來到《動腦Q ...


3月21日晚上10點半,《動腦Q》星級主播夜有女神Janice Man文詠珊登場!近年鮮有在港露面的Janice Man終於回來了,更忙裏偷閒來到《動腦Q》做嘉賓主持!想知道她的近況和未來計劃?今晚10點半記得準時開App,和JM一起Q the money!

相關新聞:【新春Q多寶】10萬獎金迎豬年 《動腦Q》Q多啲MONEY



一人贏$1,000*

《動腦Q》每場5萬總獎金,得獎人數50人,最快答中全部問題的頭50人,都可以贏到$1,000*定額獎金。《動腦Q》開播1個月,成功送出200萬元獎金,玩家人次超過44萬!《動腦Q》參加人數屢創新高,最高有21,491人一齊玩,加上節目星光熠熠,黎明、古天樂、楊千嬅、梁詠琪、古巨基、何超蓮、薛凱琪、周秀娜、林峯、沈卓盈、Dada、彭浩翔、玲玲師傅、MIRROR成員姜濤,和ERROR成員肥仔等跟大家一齊玩,熱鬧非常。



《動腦Q》手機直播Money$Game透過《蘋果動新聞》App 直播!逢星期一至五晚10點半*都有得玩,準時開Game,睇片答問題,鬥快答中5條問題,就有機會贏錢!只要下載最新版《蘋果動新聞》手機App。打開app,即會見到《動腦Q》登記提示,登記成為「壹會員」*後,準時登入《動腦Q》,就有機會贏取當晚指定獎金。

相關新聞:【開心星期五】天王駕到《動腦Q》 今晚十點半5萬元50人分



*遊戲只供年滿十八(18)歲或以上,身處香港特別行政區內之登記會員(「壹會員」)參加。

*主辦單位及其關聯公司、廣告公司、承包商、分包商的員工;及所有上述人士的親屬不得參加。

*主辦單位保留權利於任何時候更改、取消、終止、暫停遊戲而不作事先通知。

*詳情請參閱《動腦Q》條款及細則



《蘋果動新聞》訂閱新世代,4月開始免費訂閱,現在接受登記!

http://bit.ly/2Ja3IXw



全港打工仔特約:Lun廚動腦Q

加開1:30pm

3月11至22日

星期一至五1:30pm 10:30pm

http://bit.ly/2IZA8Ef



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!