網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月25日 星期一

許廷鏗體驗「初夜」 胡鴻鈞 獲厚待「坐正」 __,胡鴻鈞,許廷鏗,

Alfred初戰紅館開個唱,邀來知己欣宜、Mag及JW共享重要時刻。
許廷鏗體驗「初夜」胡鴻鈞獲厚待「坐正」入行10年的許廷鏗前晚在紅館舉行處男演唱會,他形容「初夜」感覺良好,騷上全女班做嘉賓輪流登場,但矚目程度不及坐在 ...


許廷鏗體驗「初夜」 胡鴻鈞 獲厚待「坐正」

入行10年的許廷鏗前晚在紅館舉行處男演唱會,他形容「初夜」感覺良好,騷上全女班做嘉賓輪流登場,但矚目程度不及坐在「主家席」的同性密友胡鴻鈞!許廷鏗講明不會將「初夜」獻給胡鴻鈞,但兩人卻在過萬觀眾見證下,隔住欄杆對唱兼自拍,毫不避忌!

許廷鏗(Alfred)首個個人紅館演唱會前晚揭幕,他以多個不同造型示人,原本穿黃色西裝的他演唱《體操》時,脫去外套露「兩臂」,更輕撫化身體操隊的女舞蹈員,動作火辣。之後他換上印有手繪圖畫的長褸,小時候志願做畫家的他指着其中一幅畫說:「呢一幅係我小六時嘅作品,全身有不同時候畫嘅畫。」Alfred的同性緋聞密友胡鴻鈞(Hubert)坐在第一行,見主角走到面前唱《護航》,他立即埋身,Alfred笑問:「你又點呀?」隨即向好友遞咪,Hubert不客氣唱了兩句,全場立即尖叫聲四起,Alfred更拿出手機玩自拍。

咁多女,唔使要我啦?
  • 咁多女,唔使要我啦?
胡鴻鈞雖然冇份上台,但在台下與Alfred「密友對唱」。

  • 胡鴻鈞雖然冇份上台,但在台下與Alfred「密友對唱」。

「你喺我心目中好緊要」

繼密友Hubert之後,他的三位知己林欣彤(Mag)、JW及鄭欣宜(Joyce)以格仔校服造型輪流登場,Alfred說:「喺呢個畢業禮咁重要嘅日子,我想請啲同我經歷高高低低嘅朋友。」Mag率先上台合唱《忍》,緊接是JW與他手拖手唱《矛盾一生》,一度感動哽咽,最後輪到欣宜出場,Alfred喊住說:「呢個嘉賓錫我多過自己,將所有嘢分享畀我。我開心佢開心,我唔開心佢比我更加嬲,如果你哋都好似我咁幸福遇到一個咁嘅人,你哋要好好捉住佢,記得大大聲講『你喺我心目中好緊要o架!』」欣宜哭成淚人,之後Alfred再與三女合唱《十年約會》及《青春頌》。

完騷後,Alfred暢談「初夜」體驗,笑說:「好好呀!」歌手以外同時是牙醫的他又表示由台底升上舞台,見到全場爆滿及觀眾亮起「牙仔燈」,真的很感動。提到胡鴻鈞坐正第一排中間位,似足主人家,他笑說:「唔好玩我啦,啲位又唔係我分配!(佢爭番嚟?)咁佢叻囉,我遞咪畀佢係諗住玩佢,點知佢識唱,係叻嘅。(唔搵佢做嘉賓?)下次啦。(你唔畀初夜佢?)初夜唔畀佢!點畀佢呀?」

吳若希同老公獻肉嘴,嚇到許廷鏗O嘴!

  • 吳若希同老公獻肉嘴,嚇到許廷鏗O嘴!
Alfred大個仔,「初夜」同Dancer埋身跳辣舞。

  • Alfred大個仔,「初夜」同Dancer埋身跳辣舞。

腹肌未見得人

提到搞喊JW和欣宜,他說:「喺綵排時自己已經喊出嚟,因為心目中早已有個畫面,係希望同最好嘅朋友一齊分享喺紅館嘅畫面。」他指三女代表不同階段的好友,問到誰是「大婆」?他笑說:「我要講係Joyce,你照寫得嘞,Mag同JW一定明點解!」記者笑指許爸爸是「鐵粉」,幾乎每首歌都識唱,Alfred坦言爸爸很熟他的歌。問到操練多時卻未有騷肌?他說:「未練到六舊腹肌,依家得四舊,未夠好,等下一次Party先露」






鍾意就快D Share啦!