掃呢頁CODE去手機

2019年4月16日 星期二

田亮:大女11歲生日變仙女 田亮感慨:被拋棄 __,田亮,

森碟愈大愈靚女呀!前跳水王子田亮曾帶同一對仔女出演內地真人騷節目《爸爸去哪兒》,唔經唔覺大女田雨橙(森碟、Cindy)11歲喇!田亮及太太葉一茜喺微博 ...


森碟愈大愈靚女呀!


前跳水王子田亮曾帶同一對仔女出演內地真人騷節目《爸爸去哪兒》,唔經唔覺大女田雨橙(森碟、Cindy)11歲喇!田亮及太太葉一茜喺微博晒出多張照片。照片中,森碟身穿一襲粉紅色連身裙及頭戴花環,一頭長髮,似足仙女一樣,網民都感嘆轉眼間森碟已經亭亭玉立,愈大愈靚仲腳長長添!

田亮都感慨咁話:「幾年前那個動輒就趴在我肩頭哭的小女孩,又長大一歲了......老父親深感欣慰的同時,也漸漸被親閨女『拋棄』了,森碟和好朋友過完生日記得早點回家[允悲]」網友都搞笑安慰佢,話呢個係生女必經嘅階段,叫佢睇開啲咁話!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!