掃呢頁CODE去手機

2019年4月16日 星期二

【獨家足本睇】黃心穎胸壓攬住啜   許志安背Sammi偷食馬明女友 __,Sammi,許志安,鄭秀文,馬國明,馬明,黃心穎,偷情,安仔


51歲許志安(安仔)和鄭秀文(Sammi)經歷分手、復合到結婚,走過考驗才許下婚姻的盟誓,3年前黃子華為Sammi演唱會擔任嘉賓,就以「香港最後一個童 ...




51歲許志安(安仔)和鄭秀文(Sammi)經歷分手、復合到結婚,走過考驗才許下婚姻的盟誓,3年前黃子華為Sammi演唱會擔任嘉賓,就以「香港最後一個童話」來形容他們的愛情故事。
相關新聞:【安心偷食】黃心穎冧掂許志安月月見 明目張膽用IG傳情



今年是兩人結婚5周年紀念,不過,這個愛情「童話」,從今天起,或要幻滅了!



日前《蘋果》得到一條車廂偷情的短片,男主角是有婦之夫許志安,女主角是跟馬國明熱戀中的黃心穎,兩人竟然背另一半搞「安心偷食」真人騷!整條短片長約16分鐘,片段開首見到安仔、心穎和男友人坐在車廂後座,男友人堅持先送心穎返家,戴了黑色口罩的心穎竟爆粗反對:「唔好扮嘢X你!兜X咗我先?」
相關新聞:【獨家‧安心偷食】心穎IG閂留言功能 家姐心美驚訝:咩話?許志安?



安仔都撐心穎先送男友人返屋企,冧爆的心穎搣了安仔耳朵一下,再向男友人爆粗:「你住邊呀?X你!」安仔即叫司機開車往大坑,心穎得戚地跟男友人說:「佢(安仔)送我返去呀。」跟住蹺實安仔左臂,整個人挨在安仔身上撒嬌,兩人更各用手袋遮掩,悄悄地玩十指緊扣。



約3分鐘後,男友人抵家預備落車,安仔:「而家你走先,跟住我返我屋企,佢(心穎)返佢屋企。」男友人:「你講堅?」安仔:「係,堅。」惟當男友人落車後,安仔和心穎異口同聲跟司機說:「鯉魚門(心穎香閨)」!



而被網民封為心穎BB的她,原來私底下竟是「世界級姣精」,終於可以在後座跟安仔獨處時原形畢露,馬上隔住口罩咀了安仔一啖,10秒後意猶未盡的她,索性除口罩埋身攬安仔啜嘴,表現猴擒。咀完後,兩人繼續十指緊扣,之後隱約聽到心穎說:「so sad...我好悶...教徒」跟住拉開安仔隻手不再緊拖,安仔惟有順勢將手貼在心穎大腿上,3秒後忍唔住又撩心穎十指緊扣。



由大坑到鯉魚門短短10多分鐘車程,「安心」連環激咀逾20次,全程由心穎採取「主攻」情挑安仔,不停攬他狂打茄輪,其中一次纏綿遊戲錫了近1分鐘,咀到啜啜聲,熱情如火的心穎邊咀邊將手放在安仔腿部附近游走;當車輛駛入隧道後,心穎再次飛擒大咬狂咀安仔,咀完後忘形到連口罩都戴歪了,其間隱約聽到心穎說:「...返屋企,唔好驚喎!」



就算在「休戰」空檔,心穎都「電兔」上身胸壓安仔,捉安仔隻手又捽又玩手指,甚至當安仔是攬枕,將左腳騎在他的身上,啜面錫耳,還用手指幫安仔抹走嘴上的唇膏,風騷入骨。安仔忘記了自己的人夫身份,雖然9成時間都是心穎「主攻」,但安仔卻表現受落,還主動錫了心穎面珠一啖,更越坐越低,似乎擔心被隔鄰車輛發現,而心穎相當識做,咀完就戴口罩遮樣,又不停幫安仔拉下cap帽遮掩。



雖然,當晚心穎表現看似有點醉意,更不時「鬼妹仔」上身大講英文,但差不多抵達目的地時,本來嗲聲嗲氣跟安仔說話的她,竟忽然轉tone跟司機說:「去到燈位轉右,唔該!」似乎酒醉至少都有8分醒。而安仔除了有點疲態,亦不覺有醉酒。兩人到心穎香閨後齊齊落車,後事如何?只有他們兩人最清楚!



而「安心偷食」極大可能發生於本月3日,事關當日心穎曾在IG上載跟安仔、方力申、劉浩龍、梁漢文、丁子高等出席男友人生日飯局的照片,當晚二人的打扮,跟在車廂的衣服一模一樣。



熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI




 心穎上車即向男友人爆粗:「唔好扮嘢X你!兜X咗我先?」 心穎上車即向男友人爆粗:「唔好扮嘢X你!兜X咗我先?」
男友人落車後,心穎即飛擒咀安仔。

當安仔係攬枕

成個人瞓喺安仔身上

全程十指緊扣

體貼地幫安仔拉低帽遮樣

安仔好似飲咗迷暈湯主動錫心穎

咀到啜啜聲,16分鐘激咀逾廿次。

心穎:「so sad...我好悶...教徒」

攬到實

安仔隻手長期貼喺心穎大髀上

心穎:「...返屋企,唔好驚喎!」

咀到口罩都歪嘅心穎,將左腳騎在安仔身上,風騷入骨。

心穎同安仔本月3日出席朋友生日飯局的打扮,跟在車廂的衣服一模一樣。(網上圖片)

梁漢文、方力申、劉浩龍、丁子高等等都有去當日飯局(網上圖片)


網上插圖
【安心偷食】許志安、黃心穎偷食斷正 4角關係圖
安仔, 馬明, 馬國明, 偷情, 許志安, 黃心穎, 鄭秀文, Sammi,














BB, 快點, 我等不及了😁😁😁





















#安心偷食 事件震驚娛樂圈!
主角許志安將喺晚上7點出席記者會交代事件。事件由安仔同黃心穎一條的士片引發,事件竟然波及十一個單位!我地不妨於記者會前重溫事件,了解箇中關係。
#許志安 與Sammi一段情兜兜轉轉多年,2014年終與Sammi結婚,今年迎接5週年,兩口子更會先後於紅館開演唱會
#黃心穎 2018年於無線騷與安仔合唱【會過去的】邂逅,二人更有不少common friends
#鄭秀文 與心穎不時於ig 互like,更曾於健身室一同健身,事件曝光後,一眾粉絲無一不擔心,紛紛留言鼓勵加油
#馬國明 據悉同安仔係波友。2018年開始默認與心穎嘅戀情,但不被外間睇好。事件曝光後,馬明於微博表示:「努力工作」,據知今晚仍然會為【降魔的2】開工
#蔡一智 屬於黃心穎撞樣系列,事件發生後,無辜遭網民誤認為心穎而鬧爆,相信阿智唔知好嬲定好笑
#杜德偉 屬於許志安撞樣系列,事件發生後,有網民笑言希望杜德偉可以幫安仔「頂包」
#黃心美 黃心穎同父同母家姐,由於心穎關閉留言功能,網民於是舉兵進軍心美 ig,超過六百則留言鬧爆,叫心美要教好細妹。
#馬明媽 馬國明親母,今日下午於太古城被 Big Big Channel 「打搞伯母」開 live 訪問,直指對黃心穎印象普通,更指事件發生後,馬國明於屋企睇波,訪問期間接到馬明電話,指唔好接受記者訪問。
#杜琪峰 Sammi恩師,曾揚言如果許志安扔低Sammi,會「斬佢老母十碌」
#的士佬 目擊證人,見證整個「安心偷食」過程,更以車 cam 拍得證據,未知以何等金額賣給報館
#蘋果日報 為獨家報道,據悉今日令蘋果會員登記數超過二百萬,的士佬應記一功






























鍾意就快D Share啦!