掃呢頁CODE去手機

2019年4月16日 星期二

黃心穎:許志安黃心穎偷情 關寶慧:叫佢咪坐的士 __,偷情,安仔,許志安,關寶慧,黃心穎,

關寶慧叫許志安唔好坐的士囉!藝人關寶慧到新城接受薛家燕節目訪問,提到有關好友許志安(安仔)被爆和黃心穎的士偷情一事?關寶慧即表現愕然反問何事,當得知事 ...


關寶慧叫許志安唔好坐的士囉!


藝人關寶慧到新城接受薛家燕節目訪問,提到有關好友許志安(安仔)被爆和黃心穎的士偷情一事?關寶慧即表現愕然反問何事,當得知事件,她謂:「安仔又Friend嘅,第一套戲就同佢拍。(有乜寄語畀佢?)寄語咪唔好坐的士囉,要避忌啲。」關寶慧稱會站在藝人立場去看事件,覺得太不安全:「即係的士嘅攝錄機啦,我覺得的士按呢啲攝錄機係好唔應該,係侵犯乘客嘅私隱,所以,我上的士係唔會講嘢同講電話,因為好冇安全。」

關寶慧稱很喜歡家燕這位前輩,之前大家都未有合作過,記得剛入無綫拍劇時,家燕是拍《真情》,有日大家碰面,家燕就老遠就已經鞠躬式和她打招呼,而身為前輩的家燕有此表現令她至今都很難忘。而去年上無綫《流行經典50年》演唱才有合作機會。講到唱歌,關寶慧稱十幾年前都有去登台,但始終沒有首本名曲去登台感覺都怪怪的。至於她稱現忙於炮製電影劇本,更笑言有意「賣樓」來套現投資拍戲:「咁一世有幾可拍自己嘅電影,都籌備咗幾年,係一套講女性題材嘅電影嚟,咁若果有金主就最好,就唔使賣樓啦。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!