掃呢頁CODE去手機

2019年4月16日 星期二

【安心偷食】心穎IG閂留言功能 家姐心美驚訝:咩話?許志安? __,安仔,許志安,黃心穎,

(攝影:徐錦池、畢紹基)
《蘋果》獨家踢爆黃心穎背住男友馬國明,跟已婚的許志安車廂又攬又啜,《蘋果》記者曾先後致電黃心穎和馬國明,但未獲回覆,但報道一出,心穎即時閂IG留言功能 ...


《蘋果》獨家踢爆黃心穎背住男友馬國明,跟已婚的許志安車廂又攬又啜,《蘋果》記者曾先後致電黃心穎和馬國明,但未獲回覆,但報道一出,心穎即時閂IG留言功能。

相關新聞:【安心偷食】黃心穎冧掂許志安月月見 明目張膽用IG傳情



至於心穎胞姊黃心美,今日被問到心穎跟許志安攬攬錫錫時,顯得很驚訝,心美反問:「咩話?許志安?喺邊度出咗?」記者指《蘋果》即時新聞獨家報道,心美說:「你等我了解咗先啦。」是否知心穎有跟許志安來往?心美無奈說:「我真係唔知。」信不信妹妹會這樣做?心美說:「你等我睇咗條片先啦。」



今日下午一時,黃心美撐着雨傘步行返回鯉魚門家,《蘋果》記者上前,她即以雨傘擋着半個身子,問她可有睇到心穎與許志安的片段,她即急步行:「睇咩片啫,我喺街點睇片啫。」許志安跟心穎是甚麼關係?她邊跑邊支吾以對,問心穎與馬國明現在是甚麼關係,她未有回應便匆匆返回寓所。」

相關新聞:【蘋聞重溫】周永恒搞婚外情自認人渣 張丹峰被爆跟經理人在酒店房獨處



熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(攝影:徐錦池、畢紹基) 心美撐着雨傘步行返回鯉魚門家。 心美撐着雨傘步行返回鯉魚門家。

鍾意就快D Share啦!