掃呢頁CODE去手機

2019年4月2日 星期二

【「無飯」家庭?】談到「3C」廚藝 鄧兆尊:出去食,唔好咁辛苦 __,鄧兆尊,

(左圖攝影:卓寶花)
香港開電視節目《幫人有限公司》一連10集完結,今晚在灣仔舉行晚宴,由主持人李尚正頒發感謝狀給嘉賓鄧兆尊和鄧月平。兆尊參與其中一集跟拍攝隊伍到街市收菜, ...


香港開電視節目《幫人有限公司》一連10集完結,今晚在灣仔舉行晚宴,由主持人李尚正頒發感謝狀給嘉賓鄧兆尊和鄧月平。



兆尊參與其中一集跟拍攝隊伍到街市收菜,清洗後派發給不同團體老人家,他說:「平時我都有去街市,但真係買餸嘅話啲人會送嘢畀我,因為好熟由細睇到我大,好尷尬,一年去一次左右。」



提到其3位女友(大婆Carmen、二奶Cherry同三奶Claire)輪流煮飯應該不用兆尊出手?他即笑指:「唔識㗎佢哋,雖然住得近醫院,但唔好搵呢啲嘢搞。」豈不是一日三餐無飯家庭?他才解釋:「講笑啫,佢哋識嘅,但通常都出去食,唔好咁辛苦。」果然夠風度,非常愛錫幾位女友。



兆尊現時自由身和不同媒體合作,自己有一個慈善機構做義工,包括探訪長者、派飯、清潔等,出錢又出力。近年以慈善活動為主,堪稱有爸爸「新馬師曾」鄧永祥」的精神,兆尊希望身體力行最實際。而他做善事時身邊女朋友亦會齊齊參與,又表示自己平日十分忙碌:「又會捉埋細妹個仔去一齊做善事,妹妹個仔已經14歲,但希望佢唔好只係識得玩,畀佢感受吓幫助人感覺。」



(攝影:卓寶花)

4月2日 10am-11pm 即玩《MINI GAME大挑戰》

隨時贏價值$80海天堂龜苓膏及龜苓膏特飲

https://bit.ly/2WigzsG



《RubberBand X 動腦Q》QQ地微唱會

4月2日 10:30PM

手機直播 只玩一場 (30分鐘加長版)

蘋果動新聞會員限定 立即登記

https://hk.adai.ly/C2Lj283bqV



(左圖攝影:卓寶花) 香港開電視今晚在灣仔為節目《幫人有限公司》舉行晚宴。 香港開電視今晚在灣仔為節目《幫人有限公司》舉行晚宴。
鄧兆尊參與其中一集跟拍攝隊伍到街市收菜,他笑言自己一年才去一次街巿。

鄧兆尊參與其中一集跟拍攝隊伍到街市收菜,他笑言自己一年才去一次街巿。
鄧月平都有現身。

鄧月平都有現身。
鄧兆尊不時被拍到與Claire(左)、Carmen(橙衣者)及Cherry外出吃飯。(資料圖片)

鄧兆尊不時被拍到與Claire(左)、Carmen(橙衣者)及Cherry外出吃飯。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!