掃呢頁CODE去手機

2019年4月2日 星期二

杜汶澤喱騷搵錢 開班授徒創業竅門 __,杜汶澤,

杜汶澤喱騷搵錢開班授徒創業竅門36分鐘前日前,網羅各式各樣搵錢及創業竅門應用程式推出,瞬間引起網上熱話。杜汶澤直言:「而家好多年青人無錢,成日想搵多啲 ...


  • 杜汶澤喱騷搵錢 開班授徒創業竅門
  • 36分鐘前






日前,網羅各式各樣搵錢及創業竅門應用程式推出,瞬間引起網上熱話。杜汶澤直言:「而家好多年青人無錢,成日想搵多啲錢,但係唔知點搵;想創業,但又唔識點樣創。」所以決定應邀上LIVE CHAT,毫無保留分享其創業心得、搵錢要訣,以及打造個人品牌的秘技。

杜汶澤建立的網台「杜汶澤喱騷」開播近一年,製作多個出位節目,因內容大膽,言論出位,吸引不少網民追隨,是成功將創意變成搵錢生意的例子。杜汶澤在LIVE CHAT中分享到「我個網台請咗唔少90後員工,個個都想像力豐富,創意無限,好鍾意同佢哋一齊度橋。不過要將腦入面天馬行空嘅諗法實體化,除咗靠經驗,仲需要竅門。」杜汶澤希望藉分享自己的經驗,幫助有生意頭腦,但未能踏出第一步的年青人。


鍾意就快D Share啦!