掃呢頁CODE去手機

2019年4月2日 星期二

李施嬅:失落女配角獎 李施嬅意外「洗脫污名」 __,李施嬅,李詩韻,

無綫花旦李施嬅昨晚在加拿大出席有「加拿大奧斯卡」之稱的《2019年加拿大銀幕獎》(2019CanadianScreenAwards),她憑加拿大劇集《 ...


無綫花旦李施嬅昨晚在加拿大出席有「加拿大奧斯卡」之稱的《2019年加拿大銀幕獎》(2019 Canadian Screen Awards),她憑加拿大劇集《Blood And Water》(血與水)第三季競逐女配角獎項,更是頒獎禮唯一華人候選者。可惜最終輸給勁敵68歲英國資深演員Geraldine James。落敗的李施嬅直言輸得心服口服,大讚Geraldine James實至名歸,能夠與她競逐獎項已經覺得太榮幸,她說:「佢喺英國、國際上都攞過好多獎項,其實知道佢參賽,心裏面都打定輸數,自己抱住享受心態參加。」

奪最佳服裝獎

雖然失落女配角獎項,但以螢光裙搶鏡示人的李施嬅卻有意外收穫,更為自己洗去「污名」!她笑說:「揀咗條螢光裙出席,好意外不停好多人讚我衣着,仲攞咗個非正式嘅獎項『最佳服裝獎』。司儀喺台上宣布,因為唔識我,仲叫我做「螢光裙女孩」,大家都講緊我條裙,好受寵若驚,好開心、好驚喜。以前胡說八道會班姊妹狠批我衣着,仲話要燒咗我個衣櫃,今次攞咗呢個獎終於洗脫污名喇,哈哈。」

行紅地氈似新人

李施嬅又指今次在外地行紅地氈感覺像一個新人,因大家也不認識她,感覺好像重新開始,感覺有趣。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!