掃呢頁CODE去手機

2019年4月2日 星期二

《鐵探》:脫水8日吸逾三百萬點擊 袁偉豪:不惜一切 __,《鐵探》,袁偉豪,

藝人袁偉豪(Ben)出席劇集《鐵探》首集的飯局,他表示不太緊張收視,但甚為期待劇集出街,知道新劇在內地平台開播首十分鐘已有逾三百萬點擊率,感到十分開心 ...


藝人袁偉豪(Ben)出席劇集《鐵探》首集的飯局,他表示不太緊張收視,但甚為期待劇集出街,知道新劇在內地平台開播首十分鐘已有逾三百萬點擊率,感到十分開心:「整個劇組都好享受呢個時刻,好似個BB終於出世咁。(你最多點擊率嘅劇集?)我唔知實數,但合作方好大力推,所以都好有信心。我一個人力量唔夠,但有其他演員,非常難得,因為呢套劇無論係資金、時間、演員同製作方面,公司都係投放咗好多,對我嚟講係前所未有。今次係非常好嘅嘗試,我做好自己本份,希望帶多啲好製作畀觀眾。」

為了劇集減掉二十磅體重,Ben坦言拍攝了三個月,就是為了其中兩日戲而減磅:「我拍完先見到自己好瘦個樣同狀態,但當時已經煞科,我有諗點解套劇唔可以維持多一個月,不過都已經過咗去,呢段時間我已經回復番精神同身體狀態。我當時有八日係要脫水狀態,有兩日拍攝時只係飲咖啡,拍之前仲去跑步排汗。我為工作可以不惜一切,但都要衡量身體健康。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!