掃呢頁CODE去手機

2019年4月4日 星期四

鍾嘉欣:湊仔未諗拍劇!鍾嘉欣相隔3年返TVB做節目 __,TVB,鍾嘉欣,

鍾嘉欣湊仔行先!藝人鍾嘉欣為無綫節目《娛樂大家》錄影,她說:「自己已經有3年半冇正式返TVB做節目,今次係因為星夢老闆何哲圖問我想唔想試吓上遊戲節目, ...


鍾嘉欣湊仔行先!


藝人鍾嘉欣為無綫節目《娛樂大家》錄影,她說:「自己已經有3年半冇正式返TVB做節目,今次係因為星夢老闆何哲圖問我想唔想試吓上遊戲節目,我覺得都好呀,都想返嚟探吓啲同事,同見吓阿姐(汪明荃)。」育有一對仔女的嘉欣透露這次會在港逗留3星期,她帶兒子先行從加拿大返港,之後老公會攜女兒到港跟她會合,她說:「有時間我哋都會探親,個仔都係第一次返港,佢都適應得幾好,只係有少少水肚不服,都好適合香港住OK嘅。」

提到老友岑麗香(香香)剛誕下B仔,嘉欣表示有見過香香的囝囝,她說:「我哋有一班人聚過,都有去探香香。」今次返港可有傾拍劇?她指沒有,並且暫時都不會拍劇,因為囝囝還是太細個,如果將來時間配合到都會考慮,老公對她的工作更是百分百支持。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!