掃呢頁CODE去手機

2019年4月4日 星期四

何佩瑜:小朋友唔好學!何佩瑜雞手鴨腳玩火自焚 __,Jeana,何佩瑜,

燒到塊面就大件事!女星何佩瑜(Jeana)早前到馬來西亞拍攝電影,並於當地逗留一個月,由於拍攝時間輕鬆,再加上取景地點於偏僻海邊,每日面對陽光與海灘開 ...


燒到塊面就大件事!


女星何佩瑜(Jeana)早前到馬來西亞拍攝電影,並於當地逗留一個月,由於拍攝時間輕鬆,再加上取景地點於偏僻海邊,每日面對陽光與海灘開工,寓工作於娛樂,她說:「每日踩住單車代步,融入咗當地生活,我哋仲有幸睇到當地居民嘅火把騷,最搞笑係見對方拎住火把衝過嚟嚇我,全部人都嚇到雞飛狗走,後來睇到咁上下,先放下戒心試玩火把,但係雞手鴨腳,仲唔小心燒咗自己少少頭髮,好在都冇咩事。(感覺同香港好唔同?)完全唔同,所以返嚟之後都好掛住身處當地嘅感覺,因為當地人實在太友善、熱情。」

談到該片是勵志電影,Jeana坦言完成後感到整個人充滿力量,返港後輕鬆迎接新工作:「今年工作好多衝擊,接咗好多角色都比以前硬朗,相信會帶畀觀眾新感覺。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!