掃呢頁CODE去手機

2019年4月4日 星期四

容祖兒MV拍足廿個鐘 七個造型衝擊眼球 __,容祖兒,

容祖兒MV拍足廿個鐘七個造型衝擊眼球23分鐘前2019年,容祖兒第二首主打歌今日派台。由黃偉文填詞,歌曲製作、排舞以及MV拍攝都係由韓國團隊主理,實行 ...


  • 容祖兒MV拍足廿個鐘 七個造型衝擊眼球
  • 23分鐘前






2019年,容祖兒第二首主打歌今日派台。由黃偉文填詞,歌曲製作、排舞以及MV拍攝都係由韓國團隊主理,實行嚟一個文化交流大衝激。

祖兒話今次可以同韓國製作團隊合作係一次新鮮嘅嘗試,而「Pretty Crazy」的題材靈感嚟填詞人黃偉文,「好多時候啲人會講:『別人笑我太瘋癲 我笑他人看不穿』就係我哋呢一種人啦。」祖兒笑說:「我覺得阿Y(黃偉文)唔係寫緊我,因為我唔係crazy,不過pretty囉,哈哈,不過喺好多朋友心目中,我應該係幾crazy嘅。《Pretty Crazy》喺嚟緊嘅演唱會裏面一首比較重頭戲嘅作品。」

歌曲MV於韓國拍攝,舞蹈編排亦由香港排到去韓國,舞蹈當然充滿「泡菜味」,祖兒在MV入面總共換咗七個造型,每換一個造型都要換上唔同嘅妝容同髮型,而拍攝時間由最初的十二小時延長到二十小時,難怪祖兒話係一個好大嘅挑戰。另外,導演亦設計咗多個場景拍攝,包括:羅馬雲石宮殿、以鏡子折射打造出infinity視覺效果嘅鏡箱等。

今年八月將會舉行演唱會嘅祖兒已經開始努力健身,雖然韓國有好多美食,但佢都好自律咁冇亂喪食,祖兒話:「呢五日偉大嘅拍攝工作,啱啱好喺演唱會之前warm up番成個人、撻着番個摩打。」


鍾意就快D Share啦!