掃呢頁CODE去手機

2019年4月16日 星期二

黃心穎:黃心穎晨早入屋有預謀?7日前仲讚Sammi好型 __,Sam,Sammi,許冠傑,鄭秀文,黃心穎,

黃心穎早就入晒屋,又做Gym又獲人夫賀生日,7日前仲讚緊Sammi!許志安背妻偷食黃心穎一事震撼全城,兩個睇落大纜都扯唔埋嘅人流出車廂纏綿影片,令網友 ...


黃心穎早就入晒屋,又做Gym又獲人夫賀生日,7日前仲讚緊Sammi!


許志安背妻偷食黃心穎一事震撼全城,兩個睇落大纜都扯唔埋嘅人流出車廂纏綿影片,令網友大呼驚訝,心穎BB火速被翻出同男方一家嘅「關係」,原來佢唔單止同許志安「同車」,仲試過同佢老婆鄭秀文(Sammi)「同框」,Friend到齊齊做Gym,唔知係咪早就入屋,有所準備!

Sammi早於上年11月就於社交Instagram(Ig)上載同心穎BB健身嘅影片,似乎對女方毫無戒心,影低對方健身一幕,仲留言讚佢動作標準,而心穎BB都有留言回應,讚留Sammi勤力唔休息,一來一往留言,似乎已經幾好感情!至於去到今年1月,心穎BB於Ig上載同健身室大班老友,包括許志安慶祝自己30歲生日嘅大合照,眼見老公同心穎BB笑晒合照嘅Sammi仍然大方留言賀對方生日,更讚佢似20歲多啲,唔少網友於社交網瘋傳心穎BB呢堆入屋證據,紛紛熱議!而最爆就係,心穎BB被發現7日前仲於Ig讚Sammi嘅皮褸造型好有型,網民話佢咁關注同關心Sammi,真係好「有心」!

至於「偷食」事件曝光後心穎BB已立即停止Ig留言功能,家姐黃心美就遭殃,慘被大批網友一窩鋒到了其Ig戶口留言,作出對妹妹品行和性格的負面留言。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!