掃呢頁CODE去手機

2019年4月16日 星期二

【宣佈停工】爆喊向Sammi道歉 許志安承認起色心:我係一個壞咗嘅人 __,Sam,Sammi,安仔,許冠傑,許志安,鄭秀文,

現年51歲的許志安被發現與30歲的黃心穎在車廂激咀和有身體接觸,最後更雙雙返女方香閨,許志安今晚在銅鑼灣一間酒店舉行記者會。相關新聞:【安心偷食】黃心 ...


現年51歲的許志安被發現與30歲的黃心穎在車廂激咀和有身體接觸,最後更雙雙返女方香閨,許志安今晚在銅鑼灣一間酒店舉行記者會。

相關新聞:【安心偷食】黃心穎冧掂許志安月月見 明目張膽用IG傳情



穿灰色上衣加黑色外套的許志安樣子憔悴,他一出場先企定讓傳媒拍照,然後90度鞠躬數秒,便坐下開始宣讀其聲明。許志安聲明全文如下:



「首先就今日嘅記者會嘅目的,真係好想親口、衷心同大家講一聲對唔住,我要為我嘅家人、Sammi嘅家人、朋友同錫我嘅人致萬二分歉意,因為自己做咗一件不可彌補、不被原諒嘅事,而呢個錯我深深咁樣去反思自己,我係一個醜惡嘅人,所以今日嚟到呢度,我係想承擔我嘅責任。

相關新聞:【安心偷食】心穎IG閂留言功能 家姐心美驚訝:咩話?許志安?



我嗰晚的確係飲咗好多酒,但飲醉酒絕對唔係藉口,去犯呢啲咁錯嘅事,我非常之後悔,好難面對自己,接受唔到自己,睇到報道之後,我覺得自己好丟面、好錯、好討厭、好惡心、好陌生,我有深刻嘅反思,覺得點解唔可以控制自己去犯呢個錯誤,起咗呢個色心。



我覺得喺承擔呢個責任,我要分兩個部份,第一部份,由而家開始我會暫停所有自己嘅工作,直至搵番一個真正嘅自己同正確嘅自己,重新檢視自己去做人;第二部份,喺我嘅心靈上,我覺得自己不知所謂,因為我嘅錯誤同因為我嘅行為,令身邊所有愛我嘅人,承受一種咁大壓力同痛苦,我希望喺嚟緊日子裏面,將所有被我整傷過、整痛嘅人,都可以好好……呢一個報道令我深刻嘅反思,我其實最錯地方係迷失咗自己,最後我要再一次同所有愛我嘅人講聲,我令到你哋難堪,我做錯咗,對唔住!同埋對唔住Sammi!我唔知以後點樣去走自己嘅路,我呢一刻係冇咗靈魂,我係一個壞咗嘅人,希望大家可以畀時間我搵番自己,最後再一次同所有朋友講聲對唔住!」



許志安在宣讀期間,不時抽咽,而且後來越講越激動,許志安一度要用紙巾拭淚,後來甚至痛哭流涕,情緒相當激動。整場記者會約長7分鐘,許志安在宣讀完自己的聲明後,便轉身離開,並再次在傳媒面前作90度鞠躬達5秒,便跟工作人員離開。記者提出的提問,包括許志安的太太Sammi是否原諒他等問題,一概沒有回應。



另外,許志安的IG亦有貼出全黑圖,及貼道歉文章,內容與記者會大致一樣,但最後許志安還寫下:「最後作為一個丈夫,我要向Sammi說對不起,這是一個徹頭徹尾的錯誤,我感到慚愧及痛心。請大家給予時間和空間我去學習怎樣去改過及重新去做一個人。」



-----------------------------

熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI





(攝影:陳俊強、沈健程、陳慧安) (攝影:陳俊強、沈健程、陳慧安)
許志安6點半在住所出車,6時50分抵達酒店。

許志安6點半在住所出車,6時50分抵達酒店。
許志安準時於今晚7時現身記者會。

許志安準時於今晚7時現身記者會。
許志安樣子憔悴。

許志安樣子憔悴。
他先向在場人士鞠躬。

他先向在場人士鞠躬。
許志安邊講邊喊。

許志安邊講邊喊。
後來更激動痛哭流涕。

後來更激動痛哭流涕。
許志安的IG亦有貼全黑圖和致歉文章。(IG圖片)

許志安的IG亦有貼全黑圖和致歉文章。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!