掃呢頁CODE去手機

2019年4月16日 星期二

歐霸盃:裸女送到照嗌No 新C朗要做唐僧取西經 __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

(互聯網)要數今期歐洲球壇最紅新人,已經唔係曼聯拉舒福特,亦唔係祖雲達斯摩斯堅恩,相反,一位嚟自葡超勁旅賓菲加嘅19歲葡萄牙中場,被譽為「新C朗」嘅祖 ...


(互聯網)


要數今期歐洲球壇最紅新人,已經唔係曼聯拉舒福特,亦唔係祖雲達斯摩斯堅恩,相反,一位嚟自葡超勁旅賓菲加嘅19歲葡萄牙中場,被譽為「新C朗」嘅祖奧菲歷斯。呢個中場超新星好波之餘,最緊要仲係靚仔,仲要係靚仔到有靚女向佢送上裸照要做佢女友。不過,「新C朗」原來係唐僧化身,佢話明暫時唔近女色,最緊要係實現夢想「取西經」喎!

祖奧菲歷斯有幾好波?唔講太遠,上星期歐霸盃賓菲加就靠佢連中三元兼交出1次助攻,以4比2大勝德甲法蘭克福。至於尋日嘅葡超主場對塞圖巴爾,祖奧菲歷斯又一次神勇交出1入球2助攻,個人今季兼首季打葡超就錄得11個聯賽入波,真係唔講得笑。

同C朗一樣靚仔兼好波嘅佢,自爆「取西經」嘅願望:「喺社交網上,好多女仔經常傳佢哋自拍、甚至裸照畀我;不過我依家猜打算拍拖識女仔,我仲後生,我要去實現所有夢想喎!」咁識諗,真係前途無限喎!

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!