掃呢頁CODE去手機

2019年4月16日 星期二

許志安黃心穎偷食:唔睇心穎偷情片 李思捷:Share出去好X街 __,偷情,安仔,李思捷,許志安,黃心穎,

李思捷話好心噏!藝人李思捷今晚出席活動,講到曾經同佢傳緋聞嘅黃心穎被爆同許志安車廂偷情,佢表示:「我自已冇睇過條片,不過知道呢件事之後都覺得好心噏,因 ...


李思捷話好心噏!


藝人李思捷今晚出席活動,講到曾經同佢傳緋聞嘅黃心穎被爆同許志安車廂偷情,佢表示:「我自已冇睇過條片,不過知道呢件事之後都覺得好心噏,因為佢哋兩個都係我嘅朋友,我明白發生呢啲事一定對佢哋造成好大傷害,始終佢哋付出咗咁多努力建立事業,自己唔畀任何意見啦,希望佢哋可以搵到快樂。啲朋友都有問我呢件事,但我真心認為呢啲係佢哋嘅私人事,唔回應係對佢哋嘅尊重,而且男歡女愛嘅事外人未必明白。(會唔會問候佢哋?)我諗都唔會啦,佢哋依家最需要冷靜。我亦唔會睇條片,怕自己share出去嘅話好X街。」而提到許志安開記招道致,佢就拍拍心口表示:「唔開心」。

至於講到近況,佢指由於媽媽行動不便,所以依家會將全副心機放喺照顧媽媽上,又指剛完成同田蕊妮合作嘅無綫新劇,嚟緊將會擔任監製,籌備全新網劇。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!