掃呢頁CODE去手機

2019年4月1日 星期一

《家有B事》:【家有B事】李蘊大女唔呷醋 朝朝錫細佬 __,李蘊,

東網巨星節目「余仁生特約」《家有B事》邀得李蘊(Renee)做嘉賓,分享育兒心得,話要認清子女性格從而灌輸正確知識,她說:「我大女性格樂觀同貪玩,份人 ...


東網巨星節目「余仁生特約」《家有B事》邀得李蘊(Renee)做嘉賓,分享育兒心得,話要認清子女性格從而灌輸正確知識,她說:「我大女性格樂觀同貪玩,份人又唔怕醜,所以係好主動好熱情,但有一點係佢畀人蝦時,係唔會還手,我會教佢有算畀人蝦唔可以還手,但要同老師或爸爸媽媽講,去保護自己。」

Renee今年27歲,在2016年下嫁內地金融才俊羅章冠,同年生了大女羅紫晞,事隔兩年又生了細仔羅明新,成功湊成好字及完成「三年抱兩」使命,認真令人羨慕!至於一子一女會否出現偏心一個?Renee指絕對不會,大讚女兒好大愛,對細佬照顧有加:「晞晞好錫細佬,每朝起身佢都係搵咗細佬先,完全係冇呷醋呢樣嘢,我好慶幸佢完全冇醋意,我希望佢哋兩個長大咗之後,一直都咁相親相愛。」

想知道Renee同兩位小朋友點相處,快啲睇《家有B事》


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!