掃呢頁CODE去手機

2019年4月1日 星期一

李榮浩:驚!唔係楊丞琳 李榮浩親證「已為人夫」 __,李榮浩,楊丞琳,

眾所周知內地歌手李榮浩女友係台灣歌手楊丞琳,前年為男友嘅首個台北小巨蛋個唱擔任嘉賓,被李榮浩世紀一吻,相信大家都仲歷歷在目。雖然今個月中,楊丞琳就去咗 ...


眾所周知內地歌手李榮浩女友係台灣歌手楊丞琳,前年為男友嘅首個台北小巨蛋個唱擔任嘉賓,被李榮浩世紀一吻,相信大家都仲歷歷在目。雖然今個月中,楊丞琳就去咗男友世界巡迴演唱會嘅上海站首場,呢幾日李榮浩就去到廈門開騷,不過佢完騷之後竟然喺微博公開驚人嘅秘密,佢仲親自認證「李太」身份唔係楊丞琳!

話說李榮浩尋晚喺微博上載短片,片中就影住佢喺廈門騷度正準備投入深情獻唱,正當大家都陶醉徐徐嘅伴奏之間,安靜而又空曠嘅環境之下,忽然觀眾席爆出響亮嘅一句「老公~~~~~」,就喺呢個電光火石之間,不嬲Cool爆嘅李榮浩竟然不敵女粉絲嘅激情吶喊,最後失笑收場,搞到台上台下笑聲一片,竟然仲因為咁而上埋熱搜,個個爭住睇「李太」嘅身份認證,而李榮浩自己都抵死留言:「謝謝廈門 好熱情 大姐的爽朗笑聲讓我不寒而慄 下一站 大連」

以為故事就咁就完?No way!女粉絲「李太」竟然仲喺李榮浩微博留言,極力「澄清」自己得20歲,嗌李榮浩唔好叫佢做大姐,而李榮浩本人都有貼心回覆對方,指「大姐」只係一個形容詞,不過不寒而慄就係真嘅。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!