掃呢頁CODE去手機

2019年4月1日 星期一

用紙巾霸位啱定錯?港女網上公審反被嘲 __,港女,

一個人到咖啡店,買飲品時把紙巾放到枱上「霸位」,到底是否恰當?昨日(30日)有網民稱,自己用這個方法霸位,之後卻發現一男一女,「佔據」了自己的位置,於 ...


一個人到咖啡店,買飲品時把紙巾放到枱上「霸位」,到底是否恰當?昨日(30日)有網民稱,自己用這個方法霸位,之後卻發現一男一女,「佔據」了自己的位置,於是與其爭論。事主最後把事件放上網,試圖「公審」,豈料卻被網民反嘲行為無賴。而被指佔據位置的女子,亦在社交網站回應事件:「好可惜佢(公審)失敗咗,搞到自己畀人圍鬧同圍笑。」

事件發生於九龍灣一個商場內的連鎖咖啡店。事主Ashely Hui在Facebook群組「香港爆料聯盟」發文。事源她昨日於街上感到頭暈,於是前往咖啡店休息,由於獨自一人,而身上只有紙巾、銀包和手機,離座買飲品時,便把紙巾擺放在枱上,以示「個位有人坐。」在回到座位時,卻發現座位有另外2人佔着座位。她謂:「我就好好態度咁同佢哋講番,『唔好意思啊,頭先我擺咗包紙巾喺到,個位我坐緊㗎」,佢對面位男士都已經拎起個袋準備起身。」

惟在座的女子卻「起槓」回應:「吓?我點知包紙巾係你㗎,擺咗喺到個位就係你㗎啦?」事主又稱,該女子不斷惡言相向,故她稍為激動地指摘:「點解你咁野蠻!」對方反擊:「總之我就係坐喺到,你唔鍾意咪報警。」

事主表示最後自己太頭暈便離開。她在貼文繼續「發炮」:「當我表明咗包紙巾係屬於我嘅,都唔畀番包紙巾我,仲唔肯畀番個位我,我覺得,如果覺得我擺包紙巾喺到係有問題,大可直說!絶對唔需要咁惡言相向,仲有我表明咗個位係有人,仲咁厚面皮坐喺到!」不過,網民留言一面倒斥責發文者。最後,文章被關閉了回應功能。

被公審的女子亦有其個人Facebook回應事件,她謂:「其實佢唔係一嚟話 『個位係我嘅』,仲話佢可以告我偷包紙巾呢,我係可能讓番畀佢嘅,我哋都係諗住坐到個friend到。」又指,對方沒有公開最「精警」對話:「我係話,『我係唔會同你喺度潑婦罵街嘅。你要報警就報啦byebye。」

網民有話說

Lamzejo Chan:畀着我都係唔夠文明...照坐!鼓勵樓主下次擺身份證啦,有名有姓丫嘛!

Wong Man Chung:人哋大聲唔代表冇道理,讓係人情唔讓係道理

Ho Lee:唔舒服仲可以行去買嘢飲,應該揾商場職員幫你同返屋企休息啦

RinGo Jaii:咁如果想包場嘅話係咪每張枱放包紙巾就得?

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb: 

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!