網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月22日 星期一

《家有B事》:【家有B事】新手媽媽蔡毅明為湊B「跪低」 __,蔡毅明,

新手媽媽Grace要面對嘅挑戰愈來愈困難。東網巨星節目「余仁生特約」《家有B事》請來80後時裝設計師蔡毅明﹝Grace﹞同囝囝Max齊齊亮相,女強人G ...


新手媽媽Grace要面對嘅挑戰愈來愈困難。


東網巨星節目「余仁生特約」《家有B事》請來80後時裝設計師蔡毅明﹝Grace﹞同囝囝Max齊齊亮相,女強人Grace並非浪得虛名,產後極速復工,同時兼顧公司生意又要湊B,產前自詡冇嘢難到自己,但產後落手落腳湊B感到手足無措!

新手媽媽Grace要面對嘅挑戰愈來愈困難,她說:「以前覺得唔係好多嘢可以難到自己,做咗媽咪之後個考驗係好大,我覺得好似變番一張白紙,由頭學起點樣變成一個家長、一個媽咪、點樣湊小朋友。」不過Grace只要見到Max一個微笑、一個動作、一個眼神,就會一切都是值得的。

想知道Grace遇到最大嘅考驗係咩,想睇靚仔混血B?咁就快啲睇《家有B事》




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!