網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月22日 星期一

【宣佈有喜】吳雨霏post超聲波照:Baby#2 is coming soon __,Angelababy,Baby,miss A,吳雨霏,霏,

【宣佈有喜】吳雨霏post超聲波照:Baby#2iscomingsoon1小時前已為人母的吳雨霏Kary,2018年6月生咗囝囝Asher。今日,Ka ...


  • 【宣佈有喜】吳雨霏post超聲波照:Baby#2 is coming soon
  • 1小時前




已為人母的吳雨霏Kary,2018年6月生咗囝囝Asher。今日,Kary就喺個人IG宣佈囝囝10個月大嘅同時,亦宣佈另一重大喜事:Asher將會成為哥哥!換言之,Kary又有喜,恭喜!

Kary IG post出的相中更附有超聲波圖,而佢留言話:「我哋好開心咁去分享畀大家知,第二個寶寶將要到來,Asher要當哥哥了!讚美主──創造萬物之神!」


鍾意就快D Share啦!