網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月22日 星期一

魏韵芝「肩」冧「小豬比」 讚靚女 __,小豬,小豬比,羅志祥,

魏韵芝(左)約埋劉穎鏇(右)為單文柔慶生兼睇BB。
魏韵芝「肩」冧「小豬比」讚靚女單文柔大前日剛度過29歲生日,原來雙喜臨門做埋媽咪,朋友當然戥她高興,好友魏韵芝(Joyce)更探過BB,大讚可愛:「B ...


魏韵芝「肩」冧「小豬比」 讚靚女

單文柔大前日剛度過29歲生日,原來雙喜臨門做埋媽咪,朋友當然戥她高興,好友魏韵芝(Joyce)更探過BB,大讚可愛:「BB個樣變得好快,初初覺得佢似爹哋,依家覺得似媽咪,尤其係耳仔,同媽咪隻耳仔一模一樣!對眼好圓好大,成日都眼睩睩周圍望,好精靈!手指同腳趾超長,大個一定又高又靚女!」Joyce笑指早已訂製刻有「小豬比」的被及口水肩,作為送給BB的禮物。

跟單文柔是同屆港姐的張寶兒亦透露日前已探望BB,惟新手媽媽當時有點混亂,寶兒說:「見佢未穩定就冇再去探佢,依家好啲,遲啲就可以再去,不過男友袁偉豪呢排唔喺香港。(會做契媽?)我都想,不過應該好多人爭住做」至於另一好姊妹劉穎鏇昨與陳展鵬一起開工,笑言戥對方高興,並指展鵬心情很好,不時主動跟大家傾偈及說笑。






鍾意就快D Share啦!