網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月22日 星期一

許志安黃心穎偷食:同馬國明冇拍拖?梁裕恆爆黃心穎冇背佬偷食 __,安仔,梁裕恆,許志安,馬國明,黃心穎,

好爆喎!落選港男梁裕恆(FlowLeung)連日嚟喺社交網發文力撐黃心穎,話佢背馬明偷食人夫許志安罪不至死。今日Flow又有新料爆繼續撐黃心穎,暗指馬 ...


好爆喎!


落選港男梁裕恆(Flow Leung)連日嚟喺社交網發文力撐黃心穎,話佢背馬明偷食人夫許志安罪不至死。今日Flow又有新料爆繼續撐黃心穎,暗指馬國明同黃心穎根本冇拍拖,所以唔算背佬偷食!

Flow寫咗篇五百幾字嘅長文,主要係分析番網民嘅留言,當中指出黃心穎畀人不停鬧有兩個原因,就係「未同馬國明分手」,同埋「未等許志安離婚就同佢開始」。佢反問大家有幾多對螢幕情侶係真?暗指佢哋嘅情侶身份係造出嚟,所以第一個point就唔成立。

而第二個point,佢話社會有好多賤男結咗婚仲出嚟玩,吹水自己婚姻有問題扮可憐,博同情去厄啲女人,欺騙佢哋嘅青春、感情同埋肉體,仲話自己身邊唔少呢啲例子出現,去證明女人有時好傻會情不自禁相信賤男嘅說話。佢嘅言論將責任推晒去人夫身上,而黃心穎就係因為好傻先至會犯錯。

網民普遍都唔buy呢番言論,話正常女人知道個男人有老婆都會避嫌,做得小三無論係自願定係畀人呃都係有問題,有好心嘅網民提醒Flow,呢件事牽涉其實係四個人,其他人都唔應該加咁多意見,講咗幾日都好足夠,再講落去就擺明係抽水!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!