網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月13日 星期六

李蘊:交晒學費 李蘊扑槌送愛女廣州讀幼稚園 __,李蘊,

去邊讀都咁開心!藝人李蘊(Renee)婚後育有一對仔女,大女羅紫晞(晞晞)下個月就3歲,Renee話咁快就要為囡囡報讀幼稚園。Renee尋日喺社交網上 ...


去邊讀都咁開心!


藝人李蘊(Renee)婚後育有一對仔女,大女羅紫晞(晞晞)下個月就3歲,Renee話咁快就要為囡囡報讀幼稚園。Renee尋日喺社交網上載囡囡着公主裙嘅相,並透露已決定畀晞晞喺廣州讀幼稚園:「爸爸媽媽終於幫我揀好幼稚園今日交咗學費~8月中就開學!好想快啲返學呀!我會喺廣州讀幼稚園~不過喺邊度讀都好!最緊要有個健康開心多人錫嘅童年!」唔少網民亦留言表示不解,點解唔留喺香港讀幼稚園,Renee亦細心逐一回覆,指老公羅章冠本身喺廣州工作,為免一家人分隔兩地,所以才有此決定。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!