網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月13日 星期六

愛回家女神向大四喜挑機 伊莎貝拉‧群首當Rapper:希望大家喜歡【有片】 __,女神,愛回家,愛.回家,

▲「群姐」許思敏獻出第一次做Rapper,以全新形象示人。TVB處境劇《愛.回家之開心速遞》大受歡迎,飾演群姐的許思敏獲一眾網民力捧成為《愛.回家》女 ...


「群姐」許思敏獻出第一次做Rapper,以全新形象示人。

TVB處境劇《愛.回家之開心速遞》大受歡迎,飾演群姐的許思敏獲一眾網民力捧成為《愛.回家》女神冠軍。較早前劉丹、羅樂林、黎彼得和陳榮峻組成的大四喜大受歡迎,許思敏獻出第一次做Rapper,以全新形象示人。「群姐」許思敏提議《開心速遞》可組成女子組合「小三元」,作出更多新嘗試。

(《Mind & Life TV 心活台》提供)

TVB劇集《開心速遞》愈來愈受歡迎,劇中飾演清潔工人群姐的許思敏觀眾緣甚佳,以高票登上《愛.回家》女神冠軍的寶座。

許思敏最近作出新嘗試,挑戰由劉丹、羅樂林、黎彼得和陳榮峻組成的大四喜,首度化身成Rapper獻唱,為觀眾帶來新驚喜。

為了以專業的Rapper形象示人,許思敏除了在服裝上也特別構思外,她也從記熟舞步到背誦歌詞、錄音都做到一絲不茍,更主動要求NG多次務求以Rap出最佳的作品。

許思敏笑指:「這是我第一次Rap,很好玩,希望大家喜歡!或者之後可以建議《愛.回家》編劇開設女子Rapper組合「小三元」」她又指自己只學過唱粵曲,其節奏與Rap完全不同,不過很開心能有新嘗試。

《Rap。回家》歌詞如下:

思敏嘅角色名就係Isabella

群姐嘅工作一般係斟水同斟茶

邊個同我Friend?

而家就等我話你知

林淑敏大小姐

可以話同我最啱Key

你問我嘅嗜好?

我諗都應該係唱歌

無論平喉子喉

聽過就實叫Encore

呢一次嘅Rap係我嘅新嘗試

聽完就畀畀意見

講你哋鍾意唔鍾意

三十年嚟嘅工作

就係演戲同演戲

大銀幕電視機

有得演出我就有機

可惜觀眾就係善忘

未必一定記得你

你叫我Cult片皇后

定係網絡嘅女神

我就係群姐嘅真身

我叫許思敏

Peace

撰文 :TOPick柴犬出動


來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!