掃呢頁CODE去手機

2019年4月10日 星期三

日望夜望恨學友英雄救美 __,張學友,

日望夜望恨學友英雄救美

日望夜望恨學友英雄救美今次超額完成兩位粉絲願望,其實心悠心裏面也有一大堆願望,隨住時間慢慢逐一實現,但芸芸願望當中,她不諱言其中一樣要靠他人之力才能完 ...


今次超額完成兩位粉絲願望,其實心悠心裏面也有一大堆願望,隨住時間慢慢逐一實現,但芸芸願望當中,她不諱言其中一樣要靠他人之力才能完成,原來她從小到大的偶像是歌神張學友,惟多年來無緣看其演唱會:「每次都會有事令我去唔到睇,所以見人哋Po相會好羨慕,學友喺我心目中係完美嘅,希望有朝一日可以合作,就算冇得睇佢演唱會,去後台握吓手已好滿足!」

心悠笑指若真的有幸結片緣,欲與偶像一起查案,並由對方做上司,心悠還設計好劇情:「戲入面我成日受傷,學友次次都嚟救我,唔使加感情線畀我哋,佢係神嚟o架!喺我身邊就得o架其實入行以嚟,只係喺張智霖演唱會度,佢做神秘嘉賓出現,我掂到佢隻手少少咋!相都冇影呀!」






鍾意就快D Share啦!