掃呢頁CODE去手機

2019年5月31日 星期五

【娛樂人物】談前夫.談姚子羚蔡宛珊離婚辛酸:人生最難嘅抉擇 __,姚子羚,蔡宛珊,

Sarika身邊從不乏追求者,對愛情仍然充滿憧憬的她,擇偶首要條件是要專一、尊重、誠實。
Sarika身邊從不乏追求者,對愛情仍然充滿憧憬的她,擇偶首要條件是要專一、尊重、誠實。姚子羚早前被爆與夜場前董事Raymond秘密拍拖,Raymon ...


姚子羚早前被爆與夜場前董事Raymond秘密拍拖,Raymond當時更被指有索老婆蔡宛珊(Sarika),更有「二奶」,Sarika立即澄清已經離婚。Sarika前日接受《蘋果》專訪,再提到姚子羚,她坦言兩人有就事件聯絡過;至於與同度十載歲月的前夫Raymond離婚,她感慨地說:「係人生最難嘅抉擇,同最難行嘅一步。」

採訪:嵐山

攝影:林德雄

相關新聞:童年受歧視 被叫「差妹」

蔡宛珊由15歲開始做模特兒,之後轉型做司儀,近年加入ViuTV做主持,不過入行19年的她,對觀眾而言,仍然好陌生。直至近日一單桃色新聞,有指姚子羚搶人老公,在Sarika與前夫Raymond仍未搞清離婚手續時,已搭上Raymond,男方還有圈外女友,Sarika才有機會登上C1頭條。

默默耕耘無人問,會否有點不甘心?Sarika前日接受《蘋果》專訪時,淡淡然說:「所有事發生都有佢嘅原因,我咁多年喺呢行,名利上唔算大紅大紫,但都多謝客戶支持,每年都搵返我做司儀,多年來儲到啲錢,24、25歲就同前夫(Raymond)夾錢買樓,算好好彩。」



姚子羚早前被爆與Sarika前夫Raymond拍拖,事件牽連甚廣。 姚子羚早前被爆與Sarika前夫Raymond拍拖,事件牽連甚廣。
Sarika與Raymond拍拖四年、結婚六年,離婚這個決定對她來說非常艱難。

Sarika與Raymond拍拖四年、結婚六年,離婚這個決定對她來說非常艱難。
自強的Sarika直言,一個單身女人生活非常吃力。

自強的Sarika直言,一個單身女人生活非常吃力。

前夫做樓面出身

Sarika與Raymond拍拖四年,結婚六年,共同走過十年的日子,她坦言分開亦是一個艱難的決定:「係人生最難嘅抉擇,同最難行嘅一步,分開唔係一個半個原因,有生活上嘅分歧、價值觀唔同,但感恩呢段時間家人同朋友都好支持我。」有指Raymond一直希望復合,曾否心軟?Sarika想了一會說:「畢竟都十年,冇話心唔心軟,好多原因,都知呢步都要行。」有指姚子羚疑搶人老公,Raymond又有二奶,Sarika不願多談,但她就坦言曾與姚子羚聯絡:「同佢(姚子羚)係普通朋友,有就呢件事聯絡過,但過去咗,乜奶都好,唔去諗、唔回應,唔想深究。」

婚前婚後,其實Sarika都不乏追求者,她自言不是一個貪錢女人:「認識我前夫時,佢都唔係一個有錢人,佢都係做樓面,大家真係一齊成長,一齊努力,我不嬲都係靠自己,公一份婆一份,從來冇攞過家用,完全冇。」曾有傳Raymond將昔日愛巢賣掉,給予Sarika贍養費,她再度否認:「我哋係喺律師面前,將錢一人一半分咗佢,我就用嗰筆錢加埋積蓄購入現在住緊嘅單位,一個單身女人要做嘢、要供樓、要生活係吃力,但我相信繼續努力係會捱得過。」

相關新聞:【自薦做模特】入行19年主力做司儀



擇偶要專一誠實

現年34歲的Sarika對愛情仍充滿憧憬,至於擇偶條件,她直言:「最重要專一、尊重同誠實,大家價值觀要相近,因為我好重視家人同朋友,對方要錫同尊重我屋企人同朋友,錢對我唔係首要條件。」會否考慮雪卵?她說:「我都鍾意小朋友,我個人比較健康,鍾意運動,相信體力都應付到(生小朋友),如果過多兩年仲未有機會,都會考慮雪卵。」




鍾意就快D Share啦!