掃呢頁CODE去手機

2019年5月31日 星期五

陳榮峻:吳香倫出院後再入院 《愛回家》劇本不離手 __,吳香倫,愛回家,愛.回家,陳榮峻,

入咗院都掛住拍劇!無綫資深藝人陳榮峻(原名陳榮基)喺社交網透露太太吳香倫入咗院,佢上載吳香倫喺病床上嘅相片,雖然佢戴上口罩,仲揸住集《愛.回家之開心速 ...


入咗院都掛住拍劇!


無綫資深藝人陳榮峻(原名陳榮基)喺社交網透露太太吳香倫入咗院,佢上載吳香倫喺病床上嘅相片,雖然佢戴上口罩,仲揸住集《愛.回家之開心速遞》劇本,精神尚算不錯,不過右手食指就包住沙布。

陳榮峻留言表示:「容儀剛出院2天,又被醫院急call回去,希望早日出院,繼續拍攝開心速遞。譚道德,譚何容儀,開心速遞。」網民都大讚吳香倫工作態度認真,入院都劇本不離手,令人尊敬!要多啲休息早日康復呀!而陳榮峻回覆東網說:「太太10個月前肺炎,到現在還是肺炎,從來冇好過,早幾日入院洗支氣管,洗走啲痰,及組織去化驗,又抽手指肌肉去化驗,今次是抽大髀肌肉化驗。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!