掃呢頁CODE去手機

2019年5月28日 星期二

姚子羚:姚子羚有話兒:沉默並不代表我畏懼! __,姚子羚,

姚子羚話但求無愧於心!無綫藝人姚子羚早前流出與夜店經理人夫Raymond嘅床照,隨即被指捲入四角關係,日前更有疑似姚子羚嘅性愛片段喺網上流出,認真禍不 ...


姚子羚話但求無愧於心!


無綫藝人姚子羚早前流出與夜店經理人夫Raymond嘅床照,隨即被指捲入四角關係,日前更有疑似姚子羚嘅性愛片段喺網上流出,認真禍不單行。

昨日姚子羚否認係片中人,而佢呢晚亦更新社交網,紓發連日來嘅感受,並指會繼續努力工作:「放下藝人的身份,我亦只是個普通人。我沉默;並不代表我畏懼。我不逐一解釋;亦不代表是事實的全部。世事豈能盡如人意;但求無愧於心。感謝一直相信我、支持我的家人、朋友、同事及你們。我會一如既往,努力工作,去報答愛我的每一位。」即獲唔少圈中好友,包括李施嬅、丁子高、吳若希及楊潮凱等留言支持。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!