掃呢頁CODE去手機

2019年5月28日 星期二

郭子豪:全是謊言?郭子豪被爆月初向前度承諾終生 __,郭子豪,

郭子豪被爆偷食鄧卓殷後,曾指年初已和舊愛Karen(左圖)分手。藝人郭子豪早前被爆背拍拖三年嘅圈外正印女友Karen,偷食港姐亞軍鄧卓殷(Amber) ...


郭子豪被爆偷食鄧卓殷後,曾指年初已和舊愛Karen(左圖)分手。


藝人郭子豪早前被爆背拍拖三年嘅圈外正印女友Karen,偷食港姐亞軍鄧卓殷(Amber),鬧出小三風波。雖然事後郭子豪表示年初已同Karen分手,而Amber亦否認戀情,但係呢日Karen又再喺社交網發文,指有人今月初嘅時候向佢承諾終生,點知一切都係謊言,佢提到:「剛剛這個月初還說給我一個終生承諾;原來所有諾言在真相被揭發之前,都只不過是場欺哄。是時候清醒...逃離謊言和被蒙騙嘅世界,至少最後可以忠於自己。感恩所有身邊愛我的家人和朋友,Life must go on!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!