掃呢頁CODE去手機

2019年5月28日 星期二

曹永廉黃祥興見證場面感動眼濕濕 __,曹永廉,黃祥興,

黃祥興見證好友重要時刻。
曹永廉黃祥興見證場面感動眼濕濕藝人曹永廉、黃祥興出席蕭正楠及黃翠如於峇里舉行的婚宴,阿廉受訪時說:「其實我睇住佢哋識嘅!睇住佢哋一步一步行到依家,呢單 ...


曹永廉黃祥興見證場面感動眼濕濕

藝人曹永廉、黃祥興出席蕭正楠及黃翠如於峇里舉行的婚宴,阿廉受訪時說:「其實我睇住佢哋識嘅!睇住佢哋一步一步行到依家,呢單Case我由《師奶MADAM》跟到依家,見到佢哋咁真係好開心,佢哋大家錫大家都錫到燶咁,真係好難得,現場見到雙方家長,我都感覺好似自己細佬結婚咁,今次去到就真係歎吓世界,同佢哋啲家人出去食吓嘢,夜晚大家喺池邊傾吓偈,都好開心。」而祥興則說:「翠如靚到不得了!阿蕭又靚到不得了!現場環境又靚,下晝行儀式,夜晚大家就一齊食飯,我哋都有諗啲遊戲同大家玩,我哋、新人同佢哋父母都有講感受,講到大家眼濕濕,場面好感動。」

另外,翠如的閨蜜、曾一起效力有線的吳天瑜也被邀出席婚禮,昨日更網晒好友在婚禮時感動落淚的照片,並留言:「這一天,我見證了最真的愛情。你們找到了彼此,互補了不足。我愛的人,祝美滿。」

曹永廉與吳天瑜獲邀出席婚禮。
  • 曹永廉與吳天瑜獲邀出席婚禮。





鍾意就快D Share啦!