掃呢頁CODE去手機

2019年5月28日 星期二

港呢啲:「黃帽子」內地團集結月台 體驗港鐵深度遊? __,港鐵,

呢個旅程好貼地喎。旅客齊齊逼地鐵,體驗本土風情?近日有網友在港鐵驚見一群旅行團,疑正進行「深度遊」,體驗乘搭港鐵的滋味,不少網民笑言:「巴士都慳番」。 ...


呢個旅程好貼地喎。


旅客齊齊逼地鐵,體驗本土風情?近日有網友在港鐵驚見一群旅行團,疑正進行「深度遊」,體驗乘搭港鐵的滋味,不少網民笑言:「巴士都慳番」。

有網友在Facebook群組「PLAY HARD 玩硬」發貼指,在港鐵月台上,偶遇一群戴着黃色鴨舌帽的大叔大媽們。照片所見,他們圍着舉旗的導遊,正專心聆聲導遊講解。發貼者大言驚訝:「第一次見,原來旅行團進攻地鐵了」。

有網民笑言:「最好返工、放工一團團旅客」、「巴士都慳番,一人一張八達通」,有人指情況屢見不鮮︰「見過一次喺北角落車,勁嘈,又一袋二袋,一左一右連埋個篋,企晒喺扶手電梯傾偈」。

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!