掃呢頁CODE去手機

2019年5月28日 星期二

《激戰》武指凌志華病逝 錢嘉樂感愕然 __,錢嘉樂,

錢嘉樂(右)、林超賢(圓圖)感到相當可惜。曾拍攝電影《激戰》、《紅海行動》的武術指導凌志華昨晚突然離世,香港動作特技演員公會會長錢嘉樂與凌志華相識接近 ...


錢嘉樂(右)、林超賢(圓圖)感到相當可惜。


曾拍攝電影《激戰》、《紅海行動》的武術指導凌志華昨晚突然離世,香港動作特技演員公會會長錢嘉樂與凌志華相識接近四十年,對於老朋友離世感到突然與哀傷:「佢係噚晚喺屋企突然暈倒,送入醫院已經救唔到,暫時未知乜嘢事,呢個消息太突然,我同佢差唔多同期出道,一齊工作一齊玩,佢係一個非常有禮貌、經常笑臉迎人,盡忠職守嘅電影工作者,佢哥哥都係一個好知名嘅武術指導,我哋都有同佢哥哥聯絡,了解緊情況,如果有需要幫手嘅話,公會會全力支持。」

導演林超賢得知此事亦大表難過:「我哋之前喺摩洛哥拍《紅海》,每朝04、05去跑步,佢唔煙唔酒同埋運動量好夠,好少病,聽到呢個消息好愕然,好唔開心。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!